Grått är flott

publicerat i Allmänt;
 
 
Grått är flott ja jag ville ha en halsduk och mössa samt vantar som matchar så till rosa är det fint tycker jag, nu har vi fredagsmys här hemma efter att vi varit och shoppat känger till Alexander så ett besök till yngsta dottern.
 
Hemma och bara myser nu skall titta på en film och lite gott gott till det. Kallt var det ute och när vi kom hem så var vår p plats upptagen tror det är 3 gången på 1 vecka, såå frustrerande att sitta och ringa och få tag i dem så dom bötar dem som ställt sig.
 
Tidigt upp i morgon bitti för jobb, men det är är rätt ok ändå. Skönt att ha kvällen fri känner jag nu på hösten, köpte dessa på h&m för en billig peng så hade jag rabatt check.
 
I morgon skall jag nog köpa hem rosor från torget, älskar att ha blommor hemma över helgen eller alltid egentligen. Har ju köpt en fin rund vas som måste invigas.
 
Önskar er en mysig fredag kväll 
 
Ses
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Geddfish:

Jag har precis stickat en grå mössa. Liknar lite den du har på bild. Jo, grått är flott, passar till allt.
Jag älskar också att ha blommor hemma, gärna rosor, men nu ska jag åka bort några dagar, så ingen vits.
Kan vara skönt att inte alltid skåla med mig själv, haha!
Kram och ha det gott ♥

2:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Härligt med snittblommor hemma.
De lyser upp i höstrusket.
Ha en fin dag!
Kram

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Grått passar ju till allt och extra snyggt blir det säkert till det rosa du köpt. Trevligt att handla lite varma plagg nu när höstmörkret lägger sig och kylan tränger på.
Har själv inte en tanke vare sig på höst eller kyla just nu.
Önskar dig en bra dag trots jobb.
Kram!

4:e kommentar, skriven , av Veiken:

Grått är ursnyggt, ser lite lyxigt ut och kan matchas till alla färger! Ha det så gott i helgen! Kram

5:e kommentar, skriven , av amanda:

hej Eva !
grått och rosa passar jättebra ihop ! fina grejer du handlat !!

önskar dig en härlig alla helgons helg med en kram !!

Kommentera inlägget här :