Halloween

publicerat i Allmänt;
 
 
Det skall  vara tävling på jobb idag om att göra en pumpa så fina man kunde och med de medel som fanns & dom var ine många alls, så min kollega frågade om jag ville göra den. Så detta blev resultatet av det.
 
Pumpan är lite dålig mellan ögonen så men jag blev nöjd dock, även mina vt blev nöjda så vi får väl se hur det går, men det är ju saken i sig som är kul. Vinna eller inte gör mig inget alls.
 
Fredag i dag & ledig så skall bli skönt att slippa tänka på tider och alla måsten. Egentligen inga planer för dagen och det är bra för jag är trött efter 4 dagar i rad sen 3 till blir en lång arbetsvecka.
 
Fredagsmys blir det i kväll sen lite egenetid hade planerat att göra mina fötter, men det har inte hunnits med,så kanske gör jag det i dag , vill gärna göra det 1 gång i veckan så man håller dom snygga ....
 
Gör ni pumpor inför halloween?
 
Ha en ljuvlig fredag på er alla fina 
 
Ses 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Vilken fin pumpa du gjort!
Vad gäller själva Halloween är jag inte förtjust...Men att göra fint med pumpor är en helt annan sak. Tycker mest Halloween är ett komersiellt påfund. I USA har jag däremot varit med några gånger och det är en helt annan sak.
Men huvudsaken är att man har trevligt och att göra tillvaromn extra festlig tycker jag alltid om.
Änskar dig en bra dag!
Kram!

2:a kommentar, skriven , av Susanna Maria J:

Haha vilken söt pumpa ;) Bra jobbat där Eva ;D

3:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Nej inte nu längre.
När barnen var mindre brukade jag göra pumpor men som sagt inte längre.
Ha en härlig ledig dag!
Kram

4:e kommentar, skriven , av Ezter:

Nä, jag köpte en mindre pumpa i år, som jag bara ställt ut som den är. Ungarna gjorde förr!

5:e kommentar, skriven , av Pernilla:

I år har det inte blivit någon pumpa. Jag brukar mejsla i timmar, men jag har varken ork eller energi i år.
/P

6:e kommentar, skriven , av Paula´s Blogg:

Här gör vi inga pumpor! Men vilken fin pumpa!
Vi kom på att fara ut o äta ikväll i stället ! Halv nio har vi bord!
Ha en mysig fredagskväll!

Kram

7:e kommentar, skriven , av Gittan:

Vilken fin pumpa du gjort och vinna är inte det viktigaste, huvudsaken är att det är kul.
Ha en skön kväll. Kram.

Svar: Du också snälla kramen
Eva`s blogg

8:e kommentar, skriven , av Freja:

Den var fin och kreativ! Inga pumpor hos mig i år, jag är ensam hemma, familjen är i Stockholm, så jag varken pyntar eller firar, bara försöker kurera min förkylning!

Kommentera inlägget här :