Lchf fuccacia

publicerat i Allmänt;


Åh va det doftar nybakat här i huset,ett recept jag tog från en blogg med fina Tina som bjuder på en massa goda recept.

Så jag provade det, har dock inte smakat det ännu. Regnet bara öser ner, så mysigt att vara inne och har tänt ljus & myser för fullt efter både mat,bak tvättning.

Beställer några tröjor och skall snart titta på Hollywood fruarna kl 20.00,ja kul att titta på *s*...

Jag blev så glad på jobb för jag fick byta torsdagen från kväll till morgon så jag får tid med det jag skall och sen skall vi ju åka till Ullared,på fredag.

Skall bli skoj det med lovade mina boende att köpa jul underlägg fina servetter till jul & nyår. Dem älskar servetter o vid vissa tillfällen.

Kikar in till er i morgon förmiddag och se vad som hänt hos er....

Ha en skön kväll alla finisar

Ses

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Susanna Maria J:

Hihi ja visst är dom där hollywoodfruarna underhållande att se på :) Kram på dig och gokväll

2:a kommentar, skriven , av Freja:

Mmmm, nybakat bröd, så gott!

3:e kommentar, skriven , av fialia:

Åhh, fuccacia, köper det nästan varje fredag i ett speciellt bageri men har inte provat att göra det själv. De e ju så gott.
ha de Fia

4:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Har ätit fuccacia, gott gott. Så skönt att du mår bra med lchf.
Jag äter nog GI/LCHF, fast jag tänker aldrig på det. Äter det som kroppen längtar efter, och det brukar vara rätt på mig.
Kramkram♥

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Håller nog ingen diet, utan det blir mest "medelhavsmat". Men jag provar gärna både nya mat och bakrecept i olika kategorier.
Vad skönt att du kunde byta din torsdagstjänst! Bra med samarbete mellan de som jobbar. Kul att se vad du hittar på Ullared, en plats där jag aldrig varit.
Varma och soliga kramar!

6:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag tittade på fruarna i går men det går rysningar genom mig när jag ser hur vissa av dom för sig.
Hoppas du får en fin dag!
Kram

7:e kommentar, skriven , av Paula´s Blogg:

Godmorgon! Ser inte på fruarna tyvärr...gillar inte det programmet. Men Maria är ju för gullig :)
På fredagen ska vi o shoppa till Finlands Ullared, Tuuri :) Och då är det min födelsedag också :)
Ha en fin onsdag!

Kram

8:e kommentar, skriven , av Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Så gott det såg ut!
Hoppas det blir roligt i Ullared!
Kramen

Kommentera inlägget här :