Folktomt

publicerat i Allmänt;


Inte det lättaste att hitta wifi här då det inte är en ö för turism som andra öar vi åker till, visst kan det finnas folk men i mkt liten utsträckning. ..

Att hitta hit var ju inte det lättaste kan jag lova, mannen var inte glad över så mycket trafik och han är van vid Stockholm sen då han bodde där.

Men efter mkt om och men hittade vi fram då svågern fick göra en karta. Gårdagen var kall byxor och kofta åkte på men i dag är vi här har badat och njuter. Det kallar jag växlande väder ha ha ....

Vi hade så mysigt i går då mannen fyllde år, min smörgåstårta blev en succé här vill jag lova. Om ni har sett filmen mitt stora feta grekiska bröllop så är det så på riktigt,fast på kalas då.

Men det känns härligt och såå långt ifrån det som vi åker till annars och turistar. Detta ÄR Grekland och jag njuter för fullt kan jag säga er. Jag kommer att blogga här nere då det finns wifi ca 100 meter från svärmors hus. ...

Hoppas ni har det bra där hemma & kanske har sol oxå...

Ta hand om er alla fina

Ses

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninnie:

Så fint! Folktomt ja en det kan kanske vara skönt det också. Visst har vi sol i lilla Malmö...17 grder minsann och lite vind! Ha det gött!

2:a kommentar, skriven , av Ezter:

Sol och varmt hela helgen och idag är det sol/moln, men skönt!

3:e kommentar, skriven , av GeddFish:

Härligt, var ordet! Det är det bästa, att se landet naturellt bakom alla kulisser. Kram och fortsätt njut! ♥

4:e kommentar, skriven , av Viveka:

Hej Bästa Eva.
Va härligt du har det.
Själv åker jag till Gotland om ett par veckor.
Kram

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Vad trevligt ni har det! Och, jodå den filmen har jag set och med stor behållning. Trevligt att turistsäsongen är över och ni kan känna på hur det mer vanliga livet är.
Ha det fortsatt bra och njut. Och roligt att du hittade internet så vi också får vara med på ett hörn.

6:e kommentar, skriven , av Annika:

Låter helt underbart. Njut så mycket du kan. Här håller vi på att blåsa bort.
Kramen

7:e kommentar, skriven , av Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Så härligt det ser ut! Passa på och njut.
Kramar

8:e kommentar, skriven , av Znogge:

Det är skillnad på Grekland och Grekland. Vår yngsta dotter arbetade i en liten håla i närheten av Kalamata. Vi cyklade i olivlundar och det fanns inte en meny på engelska. En mycket spännande semester på alla vis.

Kram

9:e kommentar, skriven , av Freja:

Det låter fantastiskt, så härligt att höra!

Kommentera inlägget här :