Kära läsare ....

publicerat i Allmänt;
 
 
Kära läsare så här är det, min make fyller år på söndag och jag har köpt biljetter till hans mamma så vi åker i morgon bitti till Evia Grekland och stannar där 1 vecka. Vi var där första gången för 2 år sedan och då var allt så nytt för mig .....
 
Nu är svärmors hus klart & vi har ett eget rum hos henne när vi är där, på söndag skall vi ha lite kalas för maken min, hans bror och fru samt barn kommer på besök & jag har lovat att göra smörgårtårta i morgon kväll....sånt som inte finns där tar vi med....
 
Har haft så fullt upp i dag att jag knappt hinner sitta här ens, men har man lovat så har man. Mamma mådde så där & det var inte kul alls att se henne så men jag hoppas hon kryar på sig snabbt...
 
Målat naglarna och det tar tid att torka ju, har lite mys medan vi packar & tvättar så här är full rulle hemma i kväll kan jag lova....svärmor har inte wifi så jag vet inte när & om jag kommer att kunna surfa men om så bloggar jag annars instagram om det går .....
 
Annars får ni hålla er tills jag kommer hem igen ....lova mig att vara rädd om er alla fina ni är värdefulla glöm inte det ....
 
Ses 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av GeddFish:

Åh, lycka till på resan och var rädda om er! Ha det så kul och mys och bry dig inte om wifi och blogg, ta igen dig och må gott. Bloggen finns när du kommer tillbaka, den springer inte bort.
Glädjekramar till dig ♥ var rädda om varandra ♥

2:a kommentar, skriven , av Freja:

Men så härligt, ha en fantastisk resa!

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Jag önskar er en härlig resa. Njut och ha det så bra ni bara kan.
Kramar! Och du, bloggen finns kvar när du kommer hem.

4:e kommentar, skriven , av Paula´s Blogg:

Vad härligt!
Ha en fin resa!

Kram <3

5:e kommentar, skriven , av Gittan:

Så härligt, njut och ha det så bra. Vi hörs.
Stora kramen.

6:e kommentar, skriven , av Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Hoppas ni får en härlig resa. Njut och var rädda om er :)
Kram

7:e kommentar, skriven , av Bakom dörr nr. 11:

Åh va härligt det låter, ha en underbar resa :)
Hoppas din mamma snart mår bättre.

Kram Pia

8:e kommentar, skriven , av fialia:

Så trevligt o du ska ta med en tradition, smörgåstårta, kul!
ha det nu härligt!
Fia.

9:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Ha nu en härlig resa tillsammans!
Kram

10:e kommentar, skriven , av ✫ Fru Eriksson:

Härligt ♡ ...
Trevlig Resa!

11:e kommentar, skriven , av Znogge:

Så härligt för er! Hoppas att det blir ett bra firande och en lika bra vecka :-)

Kram

12:e kommentar, skriven , av Bosse Lidén:

Det låter som en helt underbart mysig resa. Ha det så trevligt. Kram Bosse

13:e kommentar, skriven , av Ezter:

Ha en härlig resa!

14:e kommentar, skriven , av viveka:

Men ååå, ha det så mysigt.
Kram

15:e kommentar, skriven , av wiolettan:

Så trevligt. Underbart för din man att få fira sin födelsedag med släkt och vänner.
Ha en finfin resa och lycka till med allt.
Varm kram!

16:e kommentar, skriven , av Gunilla:

Ha en underbar vecka i det vackra Grekland. Grattiskramar :)

Kommentera inlägget här :