Jag & min fina blogg vän .....

publicerat i allmänt;
 
Ja jag förstår ju att ni varit lite nyfikna på vem jag träffade i går & det var Jane finaste Jane som vi alla som känner henne via bloggen är en omtänksam person med glatt humör och alltid positiv, super go precis som jag visste att hon skulle vara...
 
Ja nu kommer ni kanske att skratta lite men jag har känt henne via bloggen ca 7 år & det kändes så overkligt, mötte henne efter att jag slutat jobba, hon och en kollega satt på lilla torg & det måste man besöka om man är i Malmö.
 
Jag gick dit och hon kom ut från serveringen och vi kramades, jag tog tag i hennes kinder och sa att detta är ju på riktigt och så skrattade vi ..
 
Blev inte så länge tyvärr, ca 2,5 timmar för jag skulle upp tidigt och jobba, vi pratade drack lite vin & som om vi känt varandra länge. Lite roligt hade vi åt Malmöitiskan, vissa ord visste hon inte vad det var ha ha ha ...
 
Maken kom och hämtade mig, så Jane ville säga hej till maken så klart & många kramar blev det och vi hoppas att vi skall ses igen ....
 
Va härligt att ses & det känns precis som man tror och fått uppfattningen om denna person man känt i cyber ...
 
Ha en mysig kväll // ps ljuset var skumt därav är bilden röd ...& värsta glansen i fejjan ha ha ha 
 
Ses 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Vad trevligt! Och visst är det fint med de möten som kan uppstå i "Blogglandia!. Förstår att ni hade en fin kväll tillsammans.
Kram från mig.

2:a kommentar, skriven , av TantGlad:

Man får ju lite uppfattningar om sina bloggvänner. Så spännande och så roligt att ses efter en sån lång bloggtid. Fint foto på er.
Jag har träffat några bloggvänner på riktigt . Det har varit jättekul.

Trevlig valborg till dig.

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Vilken trevlig kväll! Men träffar många fina vänner via bloggen :-)

Kram och trevlig Valborg!

4:e kommentar, skriven , av Jane:

Finaste goaste Eva. Det var en jätte trevlig kväll med dig. Du var precis dig lik Irl. Jag tror att du och jag har många gemensamma nämnare. Hoppas att vi ses snart igen.
Stor stor kram / Jane

5:e kommentar, skriven , av Paula´s Blogg:

Såå kul ni hade det :)

Ha en fin Valborgsmässoafton!

Kram

6:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Så roligt och fina Jane.
Förstår att ni hade en mysig stund tillsammans.
Ha en fin Valborg!
Kram

7:e kommentar, skriven , av Geddfish:

SÅ härligt med en bloggträff o se varann på riktigt!
Kram o glad Valborg!

8:e kommentar, skriven , av Ezter:

Det är roligt att träffa bloggvänner, man känner oftast dem på ett lite annat sätt :)

9:e kommentar, skriven , av amanda:


Henne, Jane minns jag ju, hon tillhörde och tillhör mina favoriter, precis som hennes syster !
Ah, det var " gamla goda tider ", hahaha...som man säger !
Men livet går framåt !

Kram vännen !! önskar dig en fin och underbar valborg !!

10:e kommentar, skriven , av Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Så roligt! Janes blogg minns jag sedan Amelia-tiden.
Hoppas ni träffas fler gånger
Kram

11:e kommentar, skriven , av Gittan:

Kul att träffa bloggvänner som man bara haft kontakt med i cybervärlden. Jag har inte träffat nån än men kanske nån gång att det blir hoppas jag. Ha en skön kväll. Kram på dig.

12:e kommentar, skriven , av Anonym:

Meeen va roligt...😘😘😘
Kram
Viveka

13:e kommentar, skriven , av Marieangel:

Ååh vad mysigt!! Så kul att träffa IRL. Kramiz

Kommentera inlägget här :