Inte den bästa dagen

publicerat i

I går var nog inte den bästa dagen på ett tag då mamma gjorde sig påmind under hela dagen och tårarna kom då vi låg på stranden....

Man kan ju inte heller själv bestämma när det är jobbigt och när det är mindre jobbigt det bara kommer över mig. Jag vet ju hur mamma mådde när hon var i Grekland och hur lycklig hon var här ....

Musiken stranden maten folket ja allt,men i dag känns det bättre på den fronten. Dock smärtar mina revben och när jag bara rör vid där så gör det ont. När jag ligger är det värsta. Svårt att hosta och vända mig i sängen.

Men det påverkar inte att jag njuter ändå hi hi det skall inget få göra ..idag har vinden lagt sig och det är riktigt skönt. .blir inte lika länge på stranden för vi skall en tur in till stan idag.

Hoppas alla ni fina får en skön söndag 

Ses 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av TantGlad:

Förstår din saknad efter din mamma. Man styr ju inte över sina känslor.
Njut nu min vän och vila upp dig.

Kramkram

Svar: tack sötnos kram ha en fin söndag
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Jag förstår precis vad du menar och känner så väl igen mig i det. Vissa dagar är bara så tunga men tack och lov så känns det lättare emellanåt.

Kram

Svar: Ja vi har ju förlorat våra mammor rätt nyligen så vi vet hoppas du får en skön söndag kram
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Comsi Comsa:


Du är i sorg och de djupaste dalarna orkar man bara bara i korta stunder, jag vet för jag har upplevt detta allt för många gånger...

Stor kram ♥

Svar: va trist att höra att du gått genom det många ggr tack för omtanken fina du kramen
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Ezter:

Sorgen kan vi inte styra!

Svar: nä så är det ha en fin söndag kram
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Viveka Hedlund:

Önskar dig en fin dag Eva.
Kram

Svar: tack detsamma till dig o de dina kram
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av Ditte:

Saknaden efter din mamma kommer och går och jag förstr att nu när du är på plats i Grekland så minns du ännu mer- och det är ju fina, glada minnen och det är ju en tröst mitt i sorgen.
Att tillåta sig vara ledsen är viktigt.
Hoppas din söndag blir bra. Kram!

Svar: Tack snälla jadå jag har haft det toppen hoppas du med haft det kram
Eva`s blogg

7:e kommentar, skriven , av Viveka Hedlund:

Undrade varför du har så ont, missat ditt tidigare inlägg om det men nu har jag läst.
Säkert en muskelbristning.
Köp Voltaren, Diklofenak heter det nog i Grekland å kombinera en sån med 2 500mg Alvedon dvs paracetamol, 3 ggr/dag. Har du besvär med Gastritbesvär ska du va försiktig.
Kraaam.

Svar: nej jag har inga problem annars men det är konstigt det för mest ont när jag ligger o det för jag i sängen o på stranden när jag hostar o andas för djupt. ...Skall löpa smärtlindring imorgon då Mona Ipren tog slut. ..tror dem har depån som värktablett här nere o det smärtar när jag rör under bröstet i revbenen liksom men det skall inte hindra mig hi hi tack för din omtanke kramen
Eva`s blogg

8:e kommentar, skriven , av Marie:

Det går upp och det går ner, men om allt var som på en rak linje vore livet tråkigt. Känner med dig och skickar en Kram❤️

Svar: Tack snälla kram
Eva`s blogg

9:e kommentar, skriven , av Freja:

Jag skickar flera varma kramar till dig vi cyberrymden, min mamma brukar oxå göra sig påmind nu och då, det får jag leva med...

Svar: Naw tack snälla 😄kram
Eva`s blogg

10:e kommentar, skriven , av Gittan:

Man måste tillåta sig att va ledsen ibland och jag förstår att du tänker mycket på din mamma när du är där nere. Man får ju tänka på och ta vara på dom bra dagarna och skönt att det känns bättre i dag.
Stor kram till dig.

Svar: Så sant hoppas du har det bra vännen kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :