Sunrise

publicerat i

Man tar oftast solnedgången på bild och kanske för att man är oftast vaken då,men se jag är vaken innan solen går upp här idag.

Bjuder på en bild som kanske i te får er att se den på samma sätt som jag & så otroligt vackert ....

Gick upp då jag inte kan sova mer ser några kvinnor vid poolen som skall ut och träna nu innan maten.

Ja jag har ont ännu men skall in på apoteket idag och köpa pain killers vilket jag måste ha då mina ät slut.

Maken skall jag väcka om 30 minuter och det blev sent i går kom hem vid 23.30 sen satt vi vid poolen tog en dricka och skottarna satt där,så det blev många goa skratt.

Önskar er alla fina en underbar måndag 

Ses 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ezter:

JAg har aldrig fotograferat en solnedgång, däremot har vi suttit och väntat på soluppgång vid ett par tillfällen. Finns i bloggen från juli-13 och juli-14 tror jag ;) Det är magiskt!

Svar: Då skall jag se när jag kommer hem för nu bloggar jag från mobilen visst är det magiskt ha en fin dag kram
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Comsi Comsa:


Så vacker solnedgång... Kram ♥

Svar: naw sötnöt det är soluppgång 😉😉😉kram
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Otroligt fin soluppgång! Jag har fotat både upp- och nergångar förr i tiden, blir alltid lika fascinerad. Särskilt fint på öar.
Kram ♥

Svar: jag kan bara hålla med dig sov gott kram
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av znogge:

Soluppgångar är minst lika magiska! Hoppas du fick tag på dina painkillers och att dagen blev bra.

Kram

Svar: God morgon nja tror pillerna är sämre för min mage men det får man ta 😯hoppas du har det bra å får en fin onsdag kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :