Nöjd & inväntar

publicerat i allmänt;
 
 
En helt underbar tjej är Samira som är ägare av OAS  där jag var i dag och gjorde mina bryn o färgade fransarna, vi pratar om allt och det ger en ett sådant lugn när man ligger i hennes uppvärmda stolar.
 
Kunde somnat  i dom, maken hämtade upp mig så åkte vi och handlade, blir ju fredagsmys med en pizza i dag. Klockan 20.00 på tv4 drar ju let`s dance igång så vi sitter spikade framför tvn.
 
Ljusen är tända på alla ställen, här hemma och fredags känslan infinner sig så skönt, vetskapen om att vara ledig hela helgen, dock skall jag göra något på söndag, men det återkommer jag med sedan.
 
Hur ser din helg ut?
 
Ses 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Geddfish:

Åh, ser helt underbart ut!
På salonger unnar jag mig fotvård, ansiktsmassage och ska beställa en oljemassage på ryggen. Och detta hos asiaterna, de är jätteduktiga.
Annars har jag mina naglar, som du vet, så jag gör rätt mycket, tycker jag är värd det.
Nu Let's Dance, ha en underbar kväll, Eva!
Kram, Gerd

Svar: Ja du gör rätt i allt det där det behöver vi 😄ha det gott vi skall oxå titta på det kram
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Min helg består av mys med sonen.
I eftermiddag och förkväll har vi fixat hans nya rum. Det krävdes en hel del för mycket kraft då det var tunga möbler att bära runt på. Gissar på att jag inte kan gå i morgon.
Vi åt oxå pizza men jag gjorde den hemma, själv. Var supergott. Nu sitter jag bara och kopplar av i skenet av levande ljus i köket.
Ha en härlig kväll!
Kram

Svar: Åh det låter ju super mysigt o jag kan tro att du känner av d imorgon men ta d lugnt nu o njut stor kram
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Renovera, måla och flytta blev plötsligt min helg! Men det blir nog bra det med:-)

Vi såg också let's dance och nog var det en bra inledning!

Kram

Kommentera inlägget här :