Välkommen februari

publicerat i
 
 
Välkomnar en ny månad nya utmaningar nja så mycket blir det väl knappast men man vet ju aldrig.Men ett steg i rätt riktning mot ljusare tider & det önskas mycket av dom flesta.
 
Kaffet ryker det om ännu, nyss slagit upp nylagat i min mugg, äggen puttrar på spisen på tv är det ju morgontv 4 som alltid....Maken sover ännu jag hade svårt att sova i natt trött men kunde inte komma till ro.
 
Dagen ser ljusare ut än gråare grått och det är skönt, i dag var det osäkert om maken skulle jobba men ingen har ringt ännu, så då blir det väl inget med det. Vi är bortbjudna till en fd kollega som tagit examen och är nu klar ssk.
 
Åker nog dit en stund senare i dag vid 16 är det sagt, sen är det hemma kväll som gäller, kvälls jobb i morgon och jag har satt för mig att börja så mjukt att träna i morgon.
 
Känner mig redo för det nu & jag mår ju oxå bättre när jag håller på med min träning. Tänkte hinna att baka några små kakaor lchf som jag hittade recept på hos Tina.
 
Hur ser er söndag ut?
 
Ses 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Jag inledde med en cykeltur till ICA och köpte ostfranska. Sedan väntar byte av lakan i sängarna och julbelysningar ska in. Sedan tänker jag bara göra ingenting :-)

Kram och ha en härlig söndag!

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

LÅter som en lagom dag. Lite av varje! Skönt att du nu känner dig så bra att träingen kan komma igång.
Här myser vi med långfrukost och färskt bröd från bageriet. Sedan blir dte lite spanskstudier och en vända ut.
I övrigt får vi se....
Solen skiner men det blåser en del idag också, 8 m/sek.
Önskar dig en trevlig söndag.
Kram!

Svar: Åh va det låter gott och du är så duktig som läser :) heja dig kramen
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av amanda:

Hej vännen !
Varje ny morgon är en ny start !
Redan februari...vad fort tiden går.
Solen skiner och jag ser att jag borde damma lite oftare min dataskärm ! hahaha !

Ha en härlig söndag !! kram !!

Svar: Nu är det sådär igen jag kan inte kommain på din blogg ;( ha en skön söndag kram
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av amanda:

jag bara testar här, om det funkar nu,
blir så irriterade på blogg.se ibland !

Svar: Skall kolla när jag sitter vid datorn får hoppas kram
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Ezter:

Det har börjat bli lite ljusare när jag kör till jobbet. Idag tittar solen fram, samtidigt som det både snöar och töar!

Svar: Ja men viktigast är att det går mot ljusare tider 😄
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av Veiken:

Vår söndag är nästan slut och det har varit en fin dag. Februari kunde startat sämre! ;) Kram

Svar: Låter härligt 😄kram
Eva`s blogg

7:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Här har dagen gått makligt fram i ett lugnt tempo,
Tagit en kort promenad i alla snö.
Ätit frukost med Mini, siestat en stund och nu är det dags för middag.
Ha en fin kväll!
Kram

Svar: Låter mysigt ja snö har vi inte haft så mkt men det är vackert ta hand om dig vännen kram
Eva`s blogg

8:e kommentar, skriven , av TantGlad:

Låter härligt. Duktig är du som tränar. Jag borde träna lite jag med.

Kraaaam fina du.

Svar: Jag mår bäst av att träna 😄 ha du en skön söndag kväll kram
Eva`s blogg

9:e kommentar, skriven , av Freja:

Min söndag har varit en energisamlarsöndag, för nu ska jag se till att bli bättre i februari! Ta hand om dig Eva!

Svar: Tack snällaste Freja du också kramen
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :