En öppen dörr ...

publicerat i Allmänt, fotografera;
 
Jag älskar dörrar & gärna gamla sådana så när vi är utomlands så kan jag bli stående och beundra som jag gjorde på denna dörren som vi hittade på Rhodos i maj 2014.
 
Lördag & tur att jag dubbelkollade i går om att jag hade sagt till på jobb i måndags att jag skulle komma i helgen, jag trodde ju inte jag skulle må så här då.
 
Så min kollega skrev till att jag ännu var sjuk, skall aldrig mer säga något innan utan avvakta när man blir sjuk. Halsen är tjock skallen spränger, får söka hjälp på måndag ...
 
Såg en dansk film i går ja filmen var ok men lite mycket våld tyckte jag, även om jag oftast gillar danska filmer & serier, dem kan göra det där verkligen.
 
Regnet öser ner & det ser inte ut som att jag kommer att ta mig ut oavsett, vila jag sa till maken i går axlar & höfter tar stryk att ligga så mycket om man inte heller är van vid det.
 
Bloggen är mitt stora stöd i mitt mående nu, jag har tiden att uppdatera oftare än annars, men så är det väl oftast att man hinner med det man inte annars gör eller har ork med.
 
Vad skall ni hitta på denna gråa lördag?
 
Ses 
 
 
 
 
 

Taggar: Rhodos, bilder, dörrar, fotografera, sjuk, väder;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ezter:

Den ligger orörd framför oss :) Det ska ju bli storm, så svårt att planera något. Just nu är det vindstilla, så svårt att tro.
Krya på dig!

2:a kommentar, skriven , av Comsi comsa:


Snygga byxor i förra inlägget, vill ha :-)
Fortsätt krya på dig.

Kram ♥

3:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Blommor piggar upp! Du får blinka till maken!
Jag ville helst inte gå ut, men kanske måste besöka ICA en sväng, är ju nästgårds. annars inne.
Vi kryar på oss, kram ♥

4:e kommentar, skriven , av Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Här blir det en lugn dag. Jag har hand om barnen medan maken har en dag på egen hand - det är ju hans födelsedag!
Snön yr här utanför, de ska viss bli storm igen.
Hoppas du kryar på dig nu!
Kram

Svar: Ja här det bara regn ha d gott kram
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Det låter fint att du tar hand om dig själv.
Krya på dig och bli frisk snart.
Tids nog hinner du jobba!
Kram

Svar: Ja det är väl så hoppas d u har det bra kram
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av Znogge:

Vilken fantastiskt vacker bild på dörren. Dörrar är speciella och magiska på något vis...

Vi ska titta på lampor och lämna tillbaka en säng. Roligare än så blir det inte men ganska så lagom faktiskt...

Kram och krya på dig.

Svar: Tack o din dag låter ju rätt behaglig 😆kram på dig
Eva`s blogg

7:e kommentar, skriven , av amanda:

Jag gillar också gamla dörrar, och mycket annat som är gammalt och fint !

Jag önskar verkligen att du får träffa en läkare som lyssnar på dig, jag skrev ett inlägg om det i dag på morgonen, vad lustigt egentligen ?

Idag är en härlig dag och det snöar, så vi sitter inne och tittar på filmer, eller läser, ja, bara njuter av en bra dag !

Allt gott till dig Eva ! Björnkramar !



Svar: Kram till dig oxå
Eva`s blogg

8:e kommentar, skriven , av Paula´s Blogg:

Krya på dej du fina!
Här har vi varit o firat min fina mamma som fyller 80 år...tog foton, men orkar inte med ngt inlägg mera idag. Vi har fulla vintern här hos oss..ca-10 o snö!
Kvällen blir lugn o mysig!
Ha en fin fortsatt helg!
Kram

9:e kommentar, skriven , av Ninnie:

Huset här ska bli fullt av gäster ikväll :) detta är min lördag :) Kramiz och krya på dig

Svar: Åh fyller du år? så fall stort grattis till dig kram
Eva`s blogg

10:e kommentar, skriven , av Ditte:

Vacker bild! Just dessa gamla trädörrar kan jag bli stående länge framför.
Skönt att du inte jobbar och kanske får du nu bestäma dig för att vara hemma tills du är helt frisk. Jobbet är inte det viktigaste, utan det är du just nu.
Lördag och vi har vänner som kommer hit och piggar upp mig. Jättemysigt!
Vila dig nu i form!
Kram!

Kommentera inlägget här :