Love is all you need ..

publicerat i
 
 
Älskar vår lilla glaslykta  ordspråket gillar jag eller jag gillar ordspråk över lag, jag skulle ta mig en nap på 15 min men det blev inte så då mobilen ringde då jag var på väg att somna in. Sen gick det inte alls att somna till.
 
Gick upp har tagit av sängkläderna, legat i ett bad, och nu sitter jag här, maken är och handlar lite gott för helgen och jag var orklös för att följa med....
 
Men han gör det så gärna så det är lugnt, ja det blir film i kväll för vår del och jag tror den är svensk, med Nyqvist i huvudrollen. Tappade fokus på datorn då jag fick syn på en pappegojja på tv djurakuten, som kvinnan hade haft i 40 år ...
 
Kvinnan matade honom  och sen dansade dom men åhh jag dör såå gulligt, fågeln hade överlevt 2 katter och en hund, kvinnan hoppades på att fågeln skulle överleva henne åh jag vill ha ett djur ....
 
Hur ser er kväll ut? 
 
Ses
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Trist att du vaknade av mobilen!Jag sätter ofta min på ljudlös, både om jag vilar på dagen, inte vill bli störd och alltid på natten. Känner att det lugnast så. Så lätt att någon ringer fel...
Vi har haft en mysig käll med middag på terrassen; oxfilé, pommes, champinjonsås och ett glas rött. Fortfarande var det +18 när klockan var 19.30. Jättemysigt! SEnare såg vi "På Spåret" på svt play, hör liksom till för oss om vi är hemma på fredagarna.
Hoppas att ni haft en fin kväll med god mat och att du vilat dig.
Kram!

2:a kommentar, skriven , av Freja:

En fågel hade jag gärna haft, jag har vänner som haft fåglar och de har varit så härliga personligheter alla fåglarna. Keliga och mysiga! men jag nöjer mig med katter!

3:e kommentar, skriven , av Gittan:

Papegojan var fin, kul att se på djuren det brukar jag också göra. Vi ska hämta dom minsta barnbarnen och åka till öppet hus på Holmströms här i stan kolla lite och så bjuder dom på korv.
Ha en skön lördag, Kram min fina vän.

4:e kommentar, skriven , av Veiken:

Jag vill absolut inte ha något djur. Gulliga, javisst, men att binda sig med ett "barn" igen. Aldrig. Jag vill ha min frihet och göra vad jag vill. Kram

Svar: så känner jag också vill vara fri det är skönast i denna ålder :) ha det gott kram
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Veiken:

Svar: Visst har du räknat rätt. Det är från "vårt" område! Kram

6:e kommentar, skriven , av Paula´s Blogg:

Här blev det grillat på kvällen..myys :)
Än sover alla 3 ungdomarna...
Ha en bra lördag!

Kram

7:e kommentar, skriven , av Paula´s Blogg:

Här blev det grillat på kvällen..myys :)
Än sover alla 3 ungdomarna...
Ha en bra lördag!

Kram

8:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag älskar oxå ljuslyktor, din är jättefin.
Önskar dig en trivsam Lördag!
Kram

Kommentera inlägget här :