Att göra inget alls...

publicerat i

Att slippa göra något ja man kan slippa göra annat än att just det man vill ...jag började 06.45 och skulle sluta 13.15 idag ....

Men 2 är sjuka som skulle jobba kväll o helg så synd om kollegan så vi 2 som är lediga tar lite extra, pga snart semester och goa pengar.

Kör fram till 18.30 sen blir det fredagsmys och ledig i morgon sen hel extra dag på söndag från 6.45 till 20.30.

Ja mkt men jobbar med en duktig kollega så det flyter på rätt bra. Även samordnaren rycket in då vikarier saknas.

Blir ju lite av det oxå, sitter nu och har rast kopplar av lite behövs mellan varven.Gårdagen hade vi besök av svågern som kom en stund för han skulle flyga hem igen i dag till Aten.

Hade det jätte trevligt han har inte varit hos oss förr inte heller i Malmö. Han tyckte om staden.

Nu skall jag vila ögonen så vill jag passa på att önska er alla fika en ljuvlig fredag.

Ses

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Skönt att du har Fredagsmys att se fram emot!
Kram

Svar: Tack snälla kram o ha det gott själv 💙
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Ha en fin kväll sen då!/Ezter

Svar: Tack detsamma önskar jag dig 😄😄😄
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Jag önskar dig en fin fredagkväll med mycket mys.
Kram ♥

Svar: tack detsamma önskar jag dig kramen
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av amanda:


Egentligen, man måste ingenting, om man inte vill, hihi...!

Du Eva behöver en semester att vila upp dig, du är som en söt, liten arbetsmyra, som bara jobbar !

Kram på dig, hoppas du får en härlig helg !!

Svar: Hi hi söt du är mys på hela helgen kramen💕💕
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Låter som mycket jobb! Men om du tycker det känns ok så varför inte. (Men jag tänkte på att du inte ens fick en semesterdag när du önskade det, vilket jag tyckte var snålt. Så för egen del hade jag nog varit tveksam till att jobba extra.Att ge och ta...)
Hoppas nu att din kropp orkar med!
Skönt att du hinner med lite avkoppling i kväll.
Stor kram och var rädd om dig.

Svar: Ja egentligen men tycker synd om min kollega därav ställde jag upp 😄hoppas du får en skön kväll fina du kram
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av Comsi Comsa:



Jättemycket jobb, lååååångt pass på söndag.

Kramen ♥

Svar: Önskar fina dig en mysig kväll kramen
Eva`s blogg

7:e kommentar, skriven , av Znogge:

Klirr i kassan är inte helt fel och det känns alltid bra när man kan ställa upp för sina kollegor. Men numera är jag rädd om lediga tid fast inom arbetslaget ställer vi alltid upp!

Kram och go' kväll!

Svar: Ja hade det inte varit sem snart hade jag tackat nej men goa pengar hoppas du har det bra kram å ha en skön kväll
Eva`s blogg

8:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Tittar i och önskar dig en skön och avkopplande Lördag!
Kram

Kommentera inlägget här :