Hamn promenad

publicerat i allmänt;
 
 
Nu är jag så otroligt trött kroppen orkar inte mer snart, jag känner mig just nu som en trasa som går sönder bit för bit ...
 
Jobbet har blivit tyngre, men lika få som jobbar 2 st då och övervägande har börjat komma tillbaka från sin semester, medan jag räknar ner mina kvarstående arbetsdagar.
 
Har jobbat 6.45 till 15.30 och då går det i ett undantag rasten som man har, dödsfall har inträffat och alla mina känslor o tankar kom tillbaka sen mamma lämnade oss.
 
Bröt ihopa och bara grät,, det var tungt & känsligt för mig, knappt kunnat sova i natt ca 4 timmar vilket inte jag klarar mig på. 
 
Men lediga tillsammans i helgen och det skall bli skönt & behövligt. Har nyss gått en lång promenad i hamnen efter vi ätit och nu blir det lite soffhäng.
 
2 tidiga mornar kvar tills jag får en sovmorgon ja den som väntar på nåt gott väntar ALLTID för länge *s*
 
*gäsp*
 
Ha en mysig kväll alla fina
 
Ses 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bosse Lidén:

Det låter inte bra. Du måste vara rädd om dig Eva. Hamnpromenaden gjorde säkert gott. Hoppas helgen kan innebära energitankning. Kram Bosse

Svar: Naw tack snälla för din omtanke ja 10 dagar kvar att jobba sen så hoppas du har det bra kram på dig
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Inte alls bra att känna så här. Kanske idé att försöka jobba deltid ett tag efter semestern och ha mer tid till dig själv. För man har ett liv och måste också hinna leva och inte bara jobba.
Var rädd om dig.
Kram!

Svar: Ja du Ditte jag jobbar deltid 86% men känns som jag alltid jobbar å visst är det extra tungt så här nära in på semestern ...Nu sovakram till dig 😄
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Comsi Comsa:


Ger dig en stor kram och du går med en sorg som du ännu inte hunnit landa i.... ♥♥♥

4:e kommentar, skriven , av Znogge:

Så tungt. Var nu rädd om dig själv för det är det viktigaste.

Kram <3

5:e kommentar, skriven , av PaulaHelenas:

Låter inte bra, tungt är det
Ha en bra dag ändå

Kraam

Svar: kram ha det gott
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Oj så tråkigt tungt du har det just nu.
Hoppas att det ger med sig.
Varm Kram

Svar: Kram goa du ha en mysig fredag 💙
Eva`s blogg

7:e kommentar, skriven , av Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Fina Eva, ta hand om dig! Du har haft en tuff period och då tar kroppen också stryk.
Hoppas du får vila och får massor med ny energi på din semester. Då kommer säkert det fina vädret också!
Stora kramar till dig.

Svar: Ja det är sant men nu är det Snart semester hoppas du har det bra kramen fina Anna
Eva`s blogg

8:e kommentar, skriven , av Freja:

Jag skickar värme, styrka och kärlek till dig genom cyberrymden, snart har du semester!

Svar: Tack bästa Freja 💙💙💙
Eva`s blogg

9:e kommentar, skriven , av Viveka Hedlund:

Snart har du iallafall semester å du får vila å ta det i din takt.
Goaste Eva.
Kram
Viveka

Svar: Ja tro mig det skall jag ha en mysig fredag kramen
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :