Inget planerat ....

publicerat i allmänt;
 
 
En skön sovmorgon har jag haft i dag & en ledig dag efter nästan 30 timmars jobb på 3 dagar, så är man rätt trött i dag, vaknade men somnade om.
 
Nu sitter jag här med mitt kaffe, bilden här tog jag i går då vi tog en promenad efter att jag slutat jobba. Det var ok väder då och är man inne så länge är det skönt att få vara ute lite ...
 
Planer för dagen finns inga, orkar inte att planera in då jag jobbar morgon i morgon igen, så vill jag bara ta det lugnt , men träning blir det förstås.
 
Lite pedikyr blir det oxå, viktigt att hålla fossingarna fina året om men ännu viktigare på sommaren då man visar sina fötter ...Men det är inget jag behöver planera in det är en självklarhet.
 
Kanske åker ut & fotar, får se sedan kanske , kanske inte 
 
Vad skall ni hitta på denna måndag?
 
Ses 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninnie:

Jobbar kvällspass och sitter i fotbad medan jag bloggar :) Så himla skönt med fotkuren som jag köpte hos gittanstankar.blogg.se Gör underverk för fossingarna :) Ha det fint!

2:a kommentar, skriven , av Geddfish:

God förmiddag! Dagen ligger framför mig, körövning till kvällen. Lite halvdant väder.
Ha det så mysigt och kram ♥

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Skönt med en arbetsfri dag och likaså att inte ha den uppbokad. Behövs lite egentid också.
här vet vi inte direkt, tar det som det kommer. Fortfarande varmt, nu +32 så några stordåd blir det inte. Men en vända till havet blir det.
Kram!

4:e kommentar, skriven , av Comsi Comsa:


Vilken underbar fin bild, wow...

Ha en fin dag skall också ut och se om det kan bli några foton. ☺

Kramen ♥

5:e kommentar, skriven , av Ezter:

Kom just hem från jobbet, det regnar. Hantverkarna är här och tvättar och skrapar huset. När Maken kommer får vi nog köra och komplettera saker de behöver.

6:e kommentar, skriven , av Ezter:

Kom just hem från jobbet, det regnar. Hantverkarna är här och tvättar och skrapar huset. När Maken kommer får vi nog köra och komplettera saker de behöver.

7:e kommentar, skriven , av Ezter:

Kom just hem från jobbet, det regnar. Hantverkarna är här och tvättar och skrapar huset. När Maken kommer får vi nog köra och komplettera saker de behöver.

8:e kommentar, skriven , av Marieangel:

Hello, idag blir det golf med damerna på klubben, vi har en egen tid mellan 17.30-18.00 då bara damer kan boka. Ha en lugn mysig dag!

Kommentera inlägget här :