Baby shower

publicerat i
 
 
Min yngsta dotter här som vi dag jag och hennes väninna och min äldsta dotter har fixat en lite baby shower, som en överraskning som hon inte alls vet om.
 
Jag bakade hennes tårta i går & dottern har gjort cupcakes, hennes väninna har gjor cocos bollar och klubbor allt i blått godis kaffe tävlingar med priser kommer vi att ha här i dag.
 
Vi blir bara 6 st men det räcker för det har tagit tid att fixa allt som vi gjort, hoppas hon kommer att bli glad, jag har lurat henne att vi skall till ett medium kl 13.00 så hon skall komma hit.
 
Maken min skall passa lille och när hon kommer hit så är vi alla här och skriker baby shower så jag hoppas det blir en glad suprise för henne.
 
Mer info och bilder kommer senare i inläggen 
 
Ha det gott 
 
Ses 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Åh, så mysigt! Det blir säkert uppskattat :-)

Kram

2:a kommentar, skriven , av Camilla Sigvardsson Asplund :

Så roligt!!! Det fanns ju inte på den tiden när jag fick mina tyvärr. Hoppas att hon blev glad.... Och att vi får lösa mer om det här!

3:e kommentar, skriven , av Veiken:

Jag har aldrig hört talas om baby shower, så jag googlade och blev inte mycket klokare för det. Jag får kolla hos dig sedan! Kram

4:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Jag hade ju ingen aning om vad en baby shower var så jag fick googla. Det är som så ofta importerat från USA och ett kalas för den blivande mamman, har jag förstått.
Jag som trodde det var en babydusch till en liten nyfödd, haha, där ser man.
Så bra med bloggar!
Kram och lycka till!

5:e kommentar, skriven , av Marie:

Vad kul😊överraskningar gillas och hoppas det blir lyckat👍

6:e kommentar, skriven , av fialia:

Babyshower? Men du skriver väl mer sen. Hoppas ni får trevligt.
ha de Fia

7:e kommentar, skriven , av Ezter:

Jag trodde inte man hade det här i Sverige! Hoppas det blev lyckat :)

8:e kommentar, skriven , av Ditte:

Hoppas att dagen blev bra! För min del vet jag knappast vad en "babyshower" är. Antar att det är något amerikanskt....och för att fira en kommande baby.
Kul att få veta mer.
Kram!

9:e kommentar, skriven , av Freja:

Så kul, hon blir nog både överraskad och glad!

10:e kommentar, skriven , av Birgitta Jacobsson:

Så kul det låter. Vi har det bra med mycket bad.
Kram.

11:e kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Mysigt vilken överaskning kram Diana

12:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Hoppas att ni hade en riktigt trevlig babyshower i går.
Ha en fin början på veckan!
Kram

Kommentera inlägget här :