Gear fit

publicerat i
 
 
Gear fit samsungs tränings klocka eller vad man kallar den, jag fick en av maken i går och jag har den på mig wow vilka finesser, är svart i förpackningen men sen finns alla dessa läckra fägerna i armband som man kan köpa till.
 
Tar puls, räknar hur man sover och timer, kan stänga mobilen när den ringer och spela musik   eller reglera när man sammankopplar den med min samsungmobil vilken grej alltså.
 
Så lätt att använda och ett super redskap när man tränar slipper ta upp mobilen från fickan på armen när det ringer eller så.
 
Ja så mycket  finns det på den ......Nu har  jag gjort kålpudding, rostade grönsaker är i ugnen nu, fyllda paprikor är gjorda. Så det luktar gott här hemma.
 
Nu blir det vila och kolla lite på tv så jag kan jobba i morgon utan att bli sämre.
 
Ha en skön söndag alla fina 
 
Ses 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bakom dörr nr. 11:

Ett sådant armband skulle jag också vilja ha, verkar super bra !
Kram Pia

Svar: Köpte d på media markt 1 299 kr sen kan man köpa armband d o olika färger kram
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av amanda:

Wow, vilken häftig klocka - armband !!
Var hittar man en sån ??

Kålpudding tillhör mina favoriter, och
kåldolmar !

Kram på dig och ha en skön söndagskväll !

Svar: Den köpte jag på media markt 😄kram
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Freja:

Vilken kul liten pryl!

4:e kommentar, skriven , av Znogge:

Mmm... Vilken god söndagsmiddag!

Kram

5:e kommentar, skriven , av Comsi Comsa:



Så gott det låter... :-)

Kram och en fin ny vecka till dig.
Kramis ♥

6:e kommentar, skriven , av Comsi Comsa:



Så gott det låter... :-)

Kram och en fin ny vecka till dig.
Kramis ♥

7:e kommentar, skriven , av Ditte:

Vilken rolig pryl! Spännnande att se vad du tycker och hur du kommer att använda armabandet. Men eftersom jag inte tränar, annat än cyklar och promenerar så väntar jag ett tag. Men armbandet verkar kul. Jättehäftigt!
Kålpudding låter gott och och fyllda paprikor också.
Önskar dig en bra start på veckan.
Kram!

Svar: men även promenader steg o sömn räknar den så man tror ibland att man sover dåligt men i själva fallet har man fått bra sömn :) kram
Eva`s blogg

8:e kommentar, skriven , av Vano:

Wow vilken häftigt klocka! Bra smak mannen din har :9

Svar: Mmm men jag valde den själv ;) kram
Eva`s blogg

9:e kommentar, skriven , av Vano:

Wow vilken häftigt klocka! Bra smak mannen din har :)

10:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Så gott det lät med kålpudding.
Ha en fin början på veckan!
Kram

Kommentera inlägget här :