Mina nya fransar!

publicerat i Skönhet;
 
 
Då var det gjort, just kommit hem från tjejen som satte nya fransar på mitt helt nytt sett då jag aldrig gjort det förr, allt kändes bra och även med mina brillor på.
 
Sen fyller jag i om 3 veck ja eftersom jag inte får ha naglar på jobb så får jag ju göra nåt skoj, he he men jag är super nöjd alla fall.
 
Maken tyckte det var super fint oxå, nu sitter jag i soffan skall kolla lite tv, har tränat i dag och är slut i rutan nu...dumt nog tog jag på min vår parkas men det var kallt, även om jag satt i bilen bara dit.
 
Ledig i morgon igen hurra!! träning på morgonen sen vet jag inte ännu, kanske ut och cykla lite om solen är framme vill säga.
 
Men visst ör det härligt med ljuset & solen?
 
Ha en skön kväll alla fina..bilden är sådär då det är mörkt i rummet här ...
 
Ses 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Wow! Vilka fransar!! Det kanske man skulle göra...
Visst är det härligt med sol och vår, men attans vad det blåser! Jag gjorde misstaget att ta en kort, vid klänning till jobbet idag. (Inte bra när det blåser!)
Hoppas du får en skön ledig dag till!
Kramar

Svar: Tack snälla du 💕 💕 klart du borde testa kram
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Men herregud så mycket fransar, jättefint... Vad kostar det och hur lång tid tar det? Hur länge sitter fransarna? Kram, Comsi Comsa

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Fint med dina fransar. Roligt att du blev nöjd, det är det viktigaste. Har provat ett par gånger, men det var inte min grej...
Solen och ljuset, visst är det härligt. Våren är på ingång, helt klart. Bara att njuta!
Ha det gott och njut av den arbetsfria dag i morgon.
Kram!

4:e kommentar, skriven , av Marie Häggström:

Superfint!! Vill oxå prova det ngn gång i livet😊 du får berätta hur det känns och hur länge det sitter👍

5:e kommentar, skriven , av Vano:

Jättefint! Alltid velat testa men aldrig vågat.

6:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Så jättefint! Jag hade alltid egna långa fransar förr, men de har krympt, som allt annat med åldern, hjälper inte ens att måla dem.
Ha en bra dag, jag åker in till sjukhuset nu på morgonen och sammanstrålar med dottern.
Kram!

7:e kommentar, skriven , av znogge:

Åh, så fint det blev! Kanske något som jag borde testa...

Kram

8:e kommentar, skriven , av Viveka Hedlund:

Fina Eva.
Trevlig Helg!
Kram.

Svar: Tack detsamma kram
Eva`s blogg

9:e kommentar, skriven , av Camilla Sigvardsson Asplund :

Så snyggt!! Är du fortfarande nöjd? Kram

Svar: Åh Hej länge sen 😄jadå det är jag snart dax att fylla på dom 😄kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :