Färg glad mask

publicerat i allmänt;
 
 
Denna masken kunde man ju inte bara gå förbi, på stranden i elafonissis satt den på dom små buskarna i sanden, så vacker och jag fick till denna bilden. En vacker fjäril kanske det kommer att bli eller har blivit.
 
Naturen är otrolig va, dagen i ära började med en cykeltur till jobbet slutade 13.00 tog en sväng på stan, hade en bonuscheck som jag utnyttjade, ett fint vitt linne köpte jag.
 
Åkte  ner till syrran en sväng i kväll med lillebror & det blev lite spontan besök. Alltid trevligt men nu är jag trött vill jag lova & ledig dag i morgon en sväng till barnbarnen efter att jag har tränat.
 
Ha en skön kväll & en bra fredag morgon alla fina
 
Ses 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Vilken vacker mask eller larv! Så fina färger!
Och kanske bkir det en fjäril...
Skönt att sluta klockan 13, känns som om dagen då blir längre och både cykeltur och besök hos din syster låter trevligt.
Hoppas du får en trevlig fredag.
Kram!

Svar: God morgon på dig ...ja då allt var till belåtenhet :) hoppas du får en skön dag på alla vis kramen
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av znogge:

Så vacker och ovanligt färgglad så kanske var den giftig... Vem vet ;-)

Kram

3:e kommentar, skriven , av Comsi Comsa:


Den masken var ju vacker, trodde aldrig att jag skulle få kalla en mask vacker... ☺

Kramar ♥

Kommentera inlägget här :