Härliga fredag

publicerat i allmänt;
 
 
Härliga fredag & jag är ledig vilket jag längtat efter, att ha 4 dagar i rad direkt efter semester känner man av. Men i dag så är jag fri och det blir oxå fredagsmys i kväll.
 
Final i let`s dance 10 år skall vi titta på, skall till yngsta dottern, men först ner & träna lite snart. Solen lyser i dag & det gillas även om värmen inte är kommen.
 
Ja morgon jobb i helgen så man har ju kvällarna lediga mysigt, helger går snabbare på nåt konstigt vis. 
 
En ny månad närmar sig och jag hoppas ju verkligen att värmen följer med den, för detta väder är inget skoj oavsett om man har semester eller inte ....
 
Vad skall ni hitta på denna fredag?
 
Ses 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av angelicasvarld.blogg.se:

Ja jag vill också att värmen ska komma...ikväll blir det fredagsmys hemma å helgen är helt oplanerad än så länge - känns skönt!

En härlig fredag önskar jag dig!

2:a kommentar, skriven , av Paula´s Blogg:

Vill även ha värme nu! Solen skiner mellan molnen idag...kanske det blir regn ännu...Nu snart lunch, ungdomarna kommer hem runt 13 tiden. Dottern ska hämtas från tåget 14.44. Sen blir det shopping i Karleby :)
Fredagsmyyys ikväll :)
Ha en bra ledig dag!
Kram

3:e kommentar, skriven , av Annika:

Ja nu håller vi tummarna för att värmen äntligen kommer. Tyckte att det såg lovande ut på en långtidsprognos som jag såg....Här fortsätter jag att ta det lugnt men en sväng till matmarknaden som är i stan och invigning av det nya bilmuseumet blir det allt.
Ha nu en fin helg. Kramen

Svar: Låter härligt önskar dig med en härlig helg kramen
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av znogge:

Först så ska jag hälsa på mamma och sedan uträtta några ärenden. Därefter blir det inte mycket gjort...

Kram

5:e kommentar, skriven , av amanda:


Ja, så är det nog Eva, att fredagen är den bästa dagen i veckan !
Vi äter alltid ute på fredagar, och på hemvägen köper vi något gott till kväll när man
sitter framför tv:n !

Och snart är det ju redan juni, tiden går så fort !
Alldeles för fort !

Den bästa kramen till dig !

6:e kommentar, skriven , av homehopedreams:

Vi ska äta lax och glasnudlar till middag och sen blir det väl lite smågodis och film på kvällen :)
Trevlig helg!

7:e kommentar, skriven , av Ditte:

Sol i Stockholm idag, jättemysigt.
Och jag kan förstå att du uppskattar dina lediga dagar. Jag är ju alltid ledig och undrar ofta hur jag tidigare hann med fulltidsjobb, barn, fritidsaktivitete, vänner m.m. Men inga problem och nu tycker jag knappt att tiden räcker till.
Men jag har ju inga måsten...
Kram!

8:e kommentar, skriven , av Veiken:

Just nu, lördag middag, så regnar det här och ca 10 grader ute! Jag sitter i uterummet med tända ljus och det är faktiskt ganska mysigt, men det är fel årstid för ljusmys! Jag som alla andra längtar efter värmen! Kramar

9:e kommentar, skriven , av Hanna Karlsson:

Härligt med ledighet!

Svar: Ja visst är det ha en fin dag
Eva`s blogg

10:e kommentar, skriven , av TantGlad:

Fredagen var det let`s dance som gällde. Men nu äre morsdag och min födelsedag som gäller. Här ska det firas dubbelt upp.
Kram och en jätteskön söndag å morsdag önskar jag dig!
KRAMKRAM.

Svar: Åh Grattis hurra hurra å kramkram
Eva`s blogg

11:e kommentar, skriven , av Comsi Comsa:


Grattis till ledigheten och ha den bästa dagen.

Kramen ♥

Kommentera inlägget här :