Morsdag

publicerat i allmänt;
 
 
Morsdag jag firade min mamma i går för jag visste till 99% att maken skulle bli inringde & jag hade rätt. Jag har i morgon kvar att jobba sen 2 dagars ledighet. Kom hem i dag så hade min kära make köpt blommor till mig & ett choklad.
 
Så härligt va, han fixade mat oxå och nu är han på jobbet, jag har en morgon kvar & skall göra ett prov i morgon, har inte hunnit plugga så vi får se hur det går ...**insulin prov**
 
Mamma har inte varit så bra fick ett samtal i går & det visade sig sen att hon hade muskelinflammation i hela kroppen, stackare. Har fått morfin och det hjälper henne att må bättre. Fredag är det dax för student, syrrans tvillingar så ledig helg och det blir trevligt.
 
Men visst maken jobbar men så är det & inte mkt att göra åt, jobba måste vi göra. Men jag skall nog hitta på nåt att göra eller inte göra, det beror på väder & vind.
 
Hoppas ni har eller har haft en mysig morsdag alla fina även ni som inte har barn GRATTIS TILL ER ALLA KVINNOR :) 
 
Ses 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Mors dag!Och visst är alla mödrar värda att bli firade både idag och alla dagar. Men kanske lite extra. Mysigt att du blev ompysslad av maken med både mat, choklad och blommor.
Jag har haft en härlig dag och träffat döttrarna som bjöd ut mig på lunch och gav mig choklad och härliga brownies med havssalt. Jättemysigt!
Önskar dig en fin kväll.
Kram!

2:a kommentar, skriven , av Viveka Hedlund:

Detsamma till dig bästa Eva.
Kram
Viveka

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Grattis till dig med!

Hoppas att din mamma snart mår bättre.

Kram

4:e kommentar, skriven , av Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Detsamma till dig, fina Eva!
Hoppas din mamma mår bättre snart.
Här har vi kalasat i helgen, så det är nästan skönt med vardag och rutiner igen.
Kram

5:e kommentar, skriven , av Ezter:

Detsamma till dig! Tvillingstudent, häftigt!

6:e kommentar, skriven , av fialia:

Jag jobbade dagpass hela dagen i går men vi firade varandra, :)) Så ringde sonen, mysigt.
ha de Fia

Svar: Ja så är det ju när man jobbar med det vi gör o dess tider men mysigt hade du då kramen
Eva`s blogg

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

Kram till dig.
www.intebaramammablog.wordpress.com

Svar: kram till dig oxå
Eva`s blogg

8:e kommentar, skriven , av Marieangel:

Blev golf för mig med damerna på mors dag men det var ju härligt att spendera den med en masdsa mammor:-)

9:e kommentar, skriven , av Birgitta Jacobsson:

En härligt dag hos dig med, vi hade alla här ute så var 10 st till mat och fika. Så mysigt. Sedan var vi hos mamma på ef/kväll. Hoppas din mamma mår bättre snart.
Kram på dig.

10:e kommentar, skriven , av Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Jag kunde inte fira min mamma, men hon fick ett telefonsamtal i alla fall. Det blir så när man bor ca 20 mil bort:( Tur att jag har syskon som kunde fira henne lite bättre.

Du har ju också tagit fina bilder på Kreta. Har du någon mer resa inplanerad?
kram

Svar: ja då vi åker till Naxos i augusti :) sj då? kram
Eva`s blogg

11:e kommentar, skriven , av amanda:

En fin bild på en blå dörr, jag gillar sådana
här gamla dörrar och allt som är lite gammalt !

Nu är redan måndag, kom just hem, var på frissan och
fick mina röda slingor på håret, hihi...!

Ha det bra vännen, kram på dig söta du !


Svar: låter spännande kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :