En hjärtlig sak ...

publicerat i allmänt;
 
 
Det blev en hjärtlig sak kammarljusstake som jag skrev om här om dagen, men denna går lika bra dock vill jag gärna ha den andra oxå om jag hittar en eller dom kommer in igen i butikerna som sålt slut på dom.
 
Men denna duger bra, den är till vårt adventsljus som snart skall tändas, hade förr blockljus men det fick brinna så länge så jag hann inte med alla dagarna *s*
 
Stackars maken har fått ont i ischiasen eller hur det stavas, hade på en sida o blev bra och nu på andra, så jag får hjälpa honom med det jag kan. Inte roligt att ha ont.
 
Tur att han är ledig från jobb i morgon oxå, blir inte många knop, jag skall ner & träna är lite snorig men det är jag alltid så det är ok. 
 
Torsdag och inte så mkt händer annars, rehab vila och lite armövningar i hemmet, med en liten boll. 
 
Tänder ni oxå datumljus?  sen har vi ju 4 blockljus som man tänder 1,2,3,4 
 
Ses 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad härligt med en ledig dag då man kan göra saker i sin egen takt :-D Kram

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Så fin kammarljusstaken var! Och adventsljuset passade ju bra där. Vi har en mer vanlig (traditionell" adventsljusstke med fyra ljus. Men vi reser ju i väg nästa vecka så vu hinner bara tända det först ljuset.Får tända d övriga på julafton.
Hoppas det går bra med träningen och att din make blir bättre.
Här har vi full fart med barnbarnen och i eftermiddag ska jag på ett bloggevent på stan. Jättertrevligt!
Kram!

3:e kommentar, skriven , av znoggez:

När barnen var små tände vi datumljus men sedan hade vi en traditionell adventsljusstake. Därefter blev det en bricka med blockljus med ett för varje advent. I år vet jag inte alls hur det blir. Är pigg på något nytt men vad?

Din ljusstake är fin men den sort som du egentligen ville ha är ännu lite finare.

Kram

4:e kommentar, skriven , av Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Vilken fin ljusstake! Vi har både datumljus och adventsstake med blockljus i. Man kan ju inte få för många ljus, eller hur?
Kram till dig

5:e kommentar, skriven , av starsinlife.blogg.se:

Skönt med ledighet :)

6:e kommentar, skriven , av starsinlife.blogg.se:

Krya på dej, skönt att träna iaf.

7:e kommentar, skriven , av ullie:

ja men visst är det så

va fin ljustake stackars honom vet hur det är gör jätte ont =( Hoppas det blir bättre

Va duktig du e som tränar , Må så gott idag kramar

8:e kommentar, skriven , av Ezter:

Datumljus har jag slutat med. De brinner illa och vi hinner aldrig med. Är flera dagar efter.

9:e kommentar, skriven , av Sussi:

Fin ljusstake. Jag älskar hjärtan! :)
Lycka till med träningen och hoppas snorigheten ger med sig.

Kram

10:e kommentar, skriven , av Marie:

Dags att ta sig i kragen och kila upp på vinden och leta efter adventssakerna. mysigt med stakar i alla förnster :-) Ha en fortsatt fin dag!

11:e kommentar, skriven , av houseforus:

Så fin den är....jag har köpt ett datum ljus detta året annars brukar jag inte ha det-
kram

Kommentera inlägget här :