Hallon & lakrits

publicerat i

Mmm det låter gott i mina öron och vi skall öppna den en dag men inte idag.

Gillar glögg och lussebullar så mumsigt även om det inte är lchf så äter jag det.

Dagen har varit bra åkte till yngsta och har haft buskul med dem små. Dansat och läst bok. Fikat jag köpte med lussebullar dottern hade bakat körleksmums. ..

Sen kom maken hem & vi har ätit och nu tittar jag på Plura sen kanske en film. Idag kom mina fina lo-ika byxor super snygga (för mig alla fall) sköna oxå....

Skön kväll alla fina 

Ses ❤ 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Den där ska jag testa när tillfälle ges :D. Älskar lakrits och hallonskalle :D

2:a kommentar, skriven , av Sussi:

Det lät spännande. Jag ska ha glöggkväll här hemma med några vänner. Jag kommer då bjuda på 5 olika sorters glögg. En av sorterna är glögg med pepparkakssmak. Kunde inte motstå. Man får hoppas den är god med..

Kram

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Låter som en väldigt trevlig dag! Den här glöggen har jag inte sett eller smakat, men vi köpte Blossas "årets glögg" med tesmaken "Earl Grey". Den var god och inte så söt. Ofta tycker jag att glögg blir alltför sött...
Och visst är glögg, lussebullar och pepparkakor med ädelost på gott och adventslikt.
Kram!

4:e kommentar, skriven , av Znogge:

Då säger en som ännu inte har smakat glögg god morgon och önskar en fin första december dag. Vassa vindar igen dock...

Kram

5:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Den glöggen har jag inte sett.
Jag gillar oxå glögg, det är julkänsla över den.
Ha en fin dag!
Kram

6:e kommentar, skriven , av Gittan:

Visst är det gott med glögg, hör ju till nu. Den måste jag prova annars tycker jag blossa den 10% är den som vinner. Ha en fin dag. Kram.

7:e kommentar, skriven , av Susanna:

Hej den glöggen har jag inte provat, tycker mer om alkoholfri glögg. Tycker inte om när det smakar för mycket alkohol. Så den måste jag testa då jag är tokig i lakrits.

Kramar om

Svar: jag dricker alltid utan alkohol :) kram denna köpte jag på ica kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :