OJ oj

publicerat i allmänt;
 
 
Oj oj jag steg ur sängen 10.15 det vet jag inte när det hände sist, visst har jag vaknat av o till men somnat direkt igen. Efter gårdagens sömn så var det behövligt tog en pilla för att slappna av & inte känna smärta.
 
Tittade på klockan och tänkte nej du upp och hoppa nu även om jag inte har något inbokat så kan jag inte ligga hela dagen, kan o kan men vill inte.
 
Snart skall jag ner på gymmet och köra lite sen inget planerat, vila och ta det lugnt som läkaren sa till mig, det är viktigt att just vila armen.
 
Vädret har jag inte hört i natt men kan se nu att det ännu blåser en del, men inte mer än att man kan gå ut. Havet har gäss och då vet man att det är blåsigt.
 
Vad skall ni hitta på idag?
 
Ses 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av amanda:


Det är bara bra att man kan sova ! Jag sover alltid länge på morgonen, för jag kan det, (jobbar inte) och vaknar till kaffedoft när maken "stökar" i köket !
Men vilken fin klocka ? är det i ditt sovrumsklocka ?

Skriver bara hastigt just nu, för jag håller på att göra mig i "ordning", hahaha....kommer hem lite senare.

Kram och ljus och energi till dig Eva !!

Svar: nej den står i köket :) hi hi va rädd om dig kram
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Fin klocka!

Säljer fortfarande en del kläder och produkter i tradera som går ut imorgon och dagarna därefter. Dem är i nyskick alt. helt nya! Passa på med ett fynd till dig själv eller varför inte en julklapp? :)
http://www.tradera.com/profile/items/2753534/ronjaandersson93

3:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Men vad skönt med sovmorgon och jag har också svårt för att ligga för länge :-D Kram

4:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Det låter som en dröm att kunna sova så länge. Men det behövde du nog!
Ha en go dag och sköt om dig. Kram ♥

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Visst är det skönt att inte ha en klocka på ringning och din kropp behöver säkert den vila den kan få.
Här är det halvsol nu, +2 och blåsten är nästan borta. Stockholm har inte direkt drabbats, men det blåste ca 10 m/sek i nattt och ösregnade.
Här blir det lunch ute med vänner, promenad och lite röj i källaren. Och förhoppningsvis soffhäng med min bok och lite träning av spanska.
Dagarna går ju så fort...
kram!

6:e kommentar, skriven , av Ezter:

Hur kan du ha missat blåsten! Helt fruktansvärd natt ju!!!

7:e kommentar, skriven , av znogge:

jag får väl slita i gruvan och sedan så väntar julbord i kväll. Skönt med en riktig sovmorgon lite då och då!

Kram

8:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Jag ska även försöka träna idag efter långt uppehåll. Snygg klocka=)) kramiz

9:e kommentar, skriven , av Susanna:

Skönt att du får sova iaf, du kanske behöver det.Hoppas du slipper smärtan snart inge kul om man ska gå och ha ont..

Kramar till dig

10:e kommentar, skriven , av Comsi Comsa:


Det hade tydligt varit riktigt hemskt på sina håll...

Kram ♥

11:e kommentar, skriven , av Maria:

Nä det är sant även om man kan sova hela dagen så är det inget man vill
Kram

Kommentera inlägget här :