Count on me .....

publicerat i hudvård;
 
 
Count on me ja det återstår att se då jag nu blev nyfiken på hennes deo som jag läst skall vara bra & hålla. Nu är jag inte någon som svettas och behöver någon särskild deo för att hålla svett ifrån mig.På nordicfeel hittar jag hennes produkter.
 
Men att dofta gott & prova något nytt är alltid roligt, sen har jag provet hennes torrschampo som är super & även hennes underlack vilket oxå är super bra så jag tvekar inte på hennes produkter.
 
Finns massa skoj som är nytt visst det kostar lite mer än kanske pumptvålen på ica, men så roligt att ha en snygg flaska på vasken. Det tycker jag iallafall, sen kan man fylla på med annan tvål om man inte vill fortsätta köpa den.
 
Jag tycker Isabella är en otroligt kreativ & driven ung tjej som har kommit långt trots sin unga ålder. 
 
Har du testat några av hennes produkter?
 
Ses 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Freja:

Nix, inte testat. Jag använder inte så mycket smink och när det gäller övriga produkter så håller jag mig till body shop och nivea...

Svar: Ja nivea är nr 1 när gäller ansiktet ☺☺skön kväll kram
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Ezter:

Nix. Hon har lite märkliga idéer kan man märka om man som tillverkare hört av henne...

Svar: Jasså ja jag är nöjd med det jag köpt ☺☺
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Den e super. Jag har den 👍🏻
Kram kram// Sanna

4:e kommentar, skriven , av Leva-Kerstin:

Hej på en söndag!
Det gör du rätt i att unna dig, tycker jag.
/Leva-Kerstin

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Kul att prova lite nya produkter. Jag har inte provar något av henne, men däremot av Emma Sjöberg som jag tycker har bra produkter. Annars blir det mycket Clinique till huden eftersom min är så känslig.
(Jag tycker "Blondinbella" gjort det bra och hon vet vad och vart hon vill.)
Kram!

Kommentera inlägget här :