Lyft utan ingrepp...

publicerat i Skönhet, allmänt;
 
 
Magic stripes.com ja jag är inte den som lätt tror på reklam men då jag såg detta på om det var god morgon eller vardags puls kommer jag inte ihåg, tror det var morgontv4 jo det var det.
 
Dem testade det & man fick se hur det sattes på och sen sminkade över, hon som fick testa sa att den inte kändes, och avlägsnas lätt på kvällen. Tror priset låg på 199kr och det är väl vettigt.
 
Finns då i s,m,l beroende på hur man själv är i ögonen, finns info att läsa och så. Absolut skall jag testa det för att få störra ögonhåla.
 
Men får bli sen när jag är bättre, för just nu är det inte så mycket som hägrar vad gäller make up och sånt. 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Geddfish:

Åh, då vet jag vad det var. Det var en tjej från Skincity som var hos TV4. Hon har varit där förut. Jag skickar efter en del därifrån, dock inte detta.
Kram! Och god afton.

2:a kommentar, skriven , av Maria:

Oj vilken skillnad ...så spännande.
Kram

3:e kommentar, skriven , av Freja:

Fascinerande!

4:e kommentar, skriven , av Veiken:

Då får vi hoppas att det fungerar som förväntat! Bra med resultat utan att använda kniv! :) KRamar

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Tror jag behåller mina ögon som de är. För om jag glömmer någon dag, vilket är mycket troligt, så kanske folk inte känner igen mig. Men man kanske bara ska ha dem till fest....
Kram!

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Så spännande, ser ju jättebra ut. Kram :-)

Kommentera inlägget här :