Visste ni att........

publicerat i allmänt;
Hugh Grant köper hus i Skåne.© Foto: TT Hugh Grant köper hus i Skåne.

En brittisk filmstjärna är på väg att slå sig ned i Sverige. Hugh Grant har nämligen köpt ett hus i skånska Torekov. Huset är 122 kvadratmeter stort och köpet blev klart den 15 oktober i år, skriver Aftonbladet.

Grant har köpt huset tillsammans med svenska Anna Eberstein, som han har ett barn tillsammans med och ytterligare ett på väg. De har dock aldrig bekräftat att de är ett par.

Grant har även två barn sedan tidigare tillsammans med tidigare flickvännen Tinglan Hong

 

Ses 

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ezter:

Japp, det visste jag :) Men det kvittar för min del ;)

Svar: hi hi ja men tyckte det var roligt jag visste inte ☺ nu ara ligger jag o luftas 😷 ha en skön kväll kram
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av znogge:

Det gjorde han rätt i för Skåne är fint :D

Kram

3:e kommentar, skriven , av Maria:

Hmm spännande...himla bra skådespelare
Kram

4:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Bra val tycker jag, Skåne är ju fint!
Kram

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Det nyheten gillar jag. Min favorit skådespelare. Ha en fin kväll. Kram Gunilla

6:e kommentar, skriven , av Sussi:

Läste detta i tidningen. Välkommen till Sverige säger jag :)
Kram

7:e kommentar, skriven , av ullie:

men oj så gammal han blivit !! Han ynglar väl barn ändå de inte är ihop då eller? =) fniss

önskar er en fin helg med både halloween o alla helgona helg kram

8:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Tittar in och önskar dig en riktigt fin dag!
Hoppas solen skiner hos dig!
Kram

9:e kommentar, skriven , av Ditte:

Kul att Torekov är så populärt. Har vänner som bor där så jag får väl ta mig en tur i sommar.
Kram!

Svar: ja det blir det kanske fler som gör :) kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :