Baslack .......

publicerat i allmänt;
 
 
Baslack & underlack innan man målar naglarna är för mig en självklarhet, både som skydd för min nagel men oxå för att lacket håller längre.
 
Detta lacket från Lövengrip är jag super nöjd med, finns lite överallt jag brukar skicka efter på nordicfeel eller på apoteket. 
 
Runt 100kr tror jag det ligger  på och det varar ju ett tag, det är roligt nu för jag har chansen att lacka naglarna vilket jag inte gör då jag jobbar. 
 
Naglarna säger mycket om en sägs det, då behöver dom inte vara långa, utan välskötta och vårdade & visst vissa är mer intresserade än andra. 
 
Men jag ser utan att titta på naglar på folk, i bland på bussen tex och det är likadant med tånaglar & fötter, snygga skor tex och ovårdade fötter!
 
Hur mår era naglar?
 
Ses 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ezter:

Bra hoppas jag, garanterat lackfria alla dagar!

2:a kommentar, skriven , av N:

Jag använder också baslack och underlack!

Svar: Ja ett måste tycker jag ☺
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Käthes Mode:

Jag håller med! :)

Svar: ha en skön kväll :)
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :