God morgon

publicerat i

God morgon säger jag med en bild från stranden i går som maken tog på mig i hatten jag köpte här när vi kom.

Ville inte ha med den jag köpt hemma för det blir lite slit o släng ändå när man har en med på stranden.  Ett väldigt skönt solskydd. ...

När man läser eller vilar sig, ja näst sista dagen här & vi är nöjda även om jag kunnat stanna 1 vecka till.

Men har nåt annat planerat så jag hade inte kunnat ändå just nu, men 2 veckor är helt ok 3 är super det var vi för 2 år sedan här.

Nu skall jag väcka maken för att äta frukost, blir en varm dag i dag det känns Ingen vind alls, blir att ligga i vattnet *s*

Vad skall ni hitta på med då?

Ses 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av znogge:

Vilken härlig bild på dig och så fin du är i hatten! Det är verkligen skönt med en solhatt när man är ute mycket. Jag borde nog ta med min till Dubai eller så köper jag en ny.

Själv ska jag jobba och sedan tömma i mammas lägenhet. Ja, hej och hå :-)

Kram

Svar: Åh skall ni till Dubai? när åker ni då? hoppas gårdagen gick bra sov gott kram
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Comsi Comsa:


Så fin bild på dig Eva.
Kram ♥

Svar: Tack du fina kram
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av homehopedreams:

Du är så vacker Eva!!! Mer helkroppsselfies! <3 Ja, vad händer, jag sitter på jobbet och skriver en massa så jag ligger jättebra till och så ser jag att du verkar ha det så mysigt! Ha en bra dag! Kram!

(åh förresten, kan du inte göra ett inlägg om dina tatueringar, vad de är för några och var de sitter, du har jättebra smak på att sätta dem på fina ställen).

Svar: tack sötnos
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av amanda:

God morgon säger du Eva med bilden från stranden i hatten ! Vad snygg du är !! då får jag säga god dag, god dag i stället till dig !

Har du näst sista dagen där ? skönt att du kommer hem, för jag har saknat dig !! Fast jag vet om att du kunnat stanna en vecka till.

Ha det skönt där Eva i din näst sista dagen i sommarvärmen, sänder den bästa kramen till dig !!

Svar: Men åh så gullig du är ja klart jag saknar med blir ju inte så mkt att skriva för man slappar ju på stranden för det mesta hoppas du har det bra vännen kramen kram
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

En jättefin bild på dig! Och hatten är helt perfekt, dessutom ett jättebra solskydd.
Låter som en skön dag.
Vi skall ha vänner här på middag som just köpt en lägenhet nära oss i Spanien och bor 500 m från oss här i stan. Så det blir en trevlig kväll.
Sol i Stockholm idag!Jätteskönt!
Önskar er en fin dag.
Kram!

Svar: Tack ☺men va trevligt att träffa dem o sen ha dem som grannar både gärna där hoppas kvällen blev toppen kram
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av Gittan:

Hej Eva, vilken fin bild på dig och snygg du är i hatt. Bra solskydd också. Jag har farit runt i hemtjänsten i dag, men nu är det en lugn kväll.
Kram på dig.

Svar: Tack snälla skönt efter en dag att ta det lugnt ☺kramen
Eva`s blogg

7:e kommentar, skriven , av Viveka Hedlund:

Fina Eva.
Kram.

Svar: Tack fina du hoppas du har det bra o vovvarna mår bra ta hand om dig kramen
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :