Min DW

publicerat i allmänt;
 
 
Min DW klocka som jag fick av maken i bröllops present en gåva jag blev väldigt glad över, då jag gillar klockor i alla olika modeller.har några stycken.
 
Köpte 3 st på naxos men det var kopior för 150kr st och dom vet man aldrig hur länge dom varar. Dock har den jag köpte förra året av samme man där hållt ännu och går perfekt.
 
Denna är rolig för man kan byta rem och ha olika färger, klassisk modell i min smak. God morgon på er ju hi hi ...i dag blir det ingen träning för jag är lite snorig och kan inte bli sjuk inför operationen på tisdag.
 
Får ta det lugnt med allt, i går var vi på kalas hos vännernas son som fyllt 3 år i fredags, han blev glad över det vi köpt & vi år middag kaffe och massor av skratt & diskussioner.
 
En mycket trevlig kväll idag skall vi nog köra till en affär som jag sett på FB som heter  råsa butiken och kika vad där finns för nåt skoj.
 
Måste handla hem tejp ingör min op och svampar och tvätt grejer inför op oxå så ett apotekts besök blir det oxå.
 
Hur ser din dag ut?
 
Ses 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Geddfish:

Fin klocka! Jag äger bara två. Har mest min lilla guldklocka, fick den när jag jobbat i 25 år.
Min dag? Tvättstugan på fm. Sen oskrivet blad.
Kram och ha det fint ♥

2:a kommentar, skriven , av fialia:

Förr hade jag "pippi"på klockor.
I dag ska vi till återvinningen med en massa skräp efter gårdagens rensning o sommarens "utsvävningar", hahaha
ha de Fia

3:e kommentar, skriven , av amanda:

Vilken häftig klocka Eva ! Jag gillar också klockor och har flera klockor i olika färg, men dem ligger i lådan, för batterierna tog slut, hahaha...! jag blev så trött på att springa i affärer och byta batterier så nu är jag utan klocka !
Men jag ser ju klocka i min mobil om det behövs kolla tider.

Ha det gott vännen, kramar !!

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Vilken snygg klocka! Förstår att du tycker om den!
Klockor är roliga och jag har samlat på dem. Nu har jag tre favoriter, två från BVLGARI och en från Gucci och de alternerar jag med att använda. Jag har också en liten från DW med ett stelt silverarmband som jag har när det är en snyggare klänning som gäller och då jag inte vill ha en större klocka.
Förstår att du har lite praktiskt att pyssla med före operationen och lika bra att få det gjort.
Här blir det långpromenad i det vackra vädret, lunch på stan och träff med ena dottern på em för fika. Ska också köpa tyg för att klä om ett par stolar..
Stor solig kram!

5:e kommentar, skriven , av znogge:

DW gör ursnygga klockor så jag funderar på att skaffa mig en av herrmodellerna. Vår son jobbar förresten på företaget i fråga...

Jag gillar också klockor och känner för påfyllning just nu.

Kram

Svar: åh ja jag skulle kunna ha hur många klockor som helst lyllo dig 😉kram
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av Carina:

Áh ,de är fina Daniel Welington klockorna.Det är kul när man kan byta klockremmen.Dá kan man ju fá den klockan som passar ens humör just den dagen :)Kram!

7:e kommentar, skriven , av Ezter:

Ska åka med Yngsta och handla sängkläder, de ska flytta hem idag. Tills hon hör av sig roar jag mig med att tvätta rökskadat ;)

8:e kommentar, skriven , av Annika:

Så snygg klocka. Den har jag spanat på tidigare, och mina döttrar också. Så fin och bra att man kan byta rem och få en helt "ny" klocka. Kram

Svar: Ja precis roligt att byta rem ☺ha en toppen dag kram
Eva`s blogg

9:e kommentar, skriven , av Viveka Hedlund:

Snygg klocka!
Jag har väninnor som har gjort bröstförminskning å de är supernöjda.
Sorgen efter Cindy kommer som tsunami å oväntat.Tack för dina kommentarer.
Vi åker tillbaka till fjället i morgon, vi behöver vila. Jag har haft det då jobbigt i 2 veckor, matat henne 2 ggr/dag å massor med vätska. Å så blev det så här...hon skrek av smärta sista natten trots smärtlindring.

Svar: Det gör ont att höra men nu slipper hon ha ont ...så skönt för er ta det lugnt kram kram
Eva`s blogg

10:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag har klockor, inga dyra, men det är åratal sen jag använde någon av dem. Tycker inte om att ha klocka på armen, det kanske har med att göra att jag inte vill se hur tiden går eller så finns det ingen vettig orsak alls.
Ha nu en fin dag och sköt om dig ordentligt så du är pigg inför din operation.
Kram

11:e kommentar, skriven , av Comsi Comsa:


Klockan är bara så snygg... =)

Kramen ♥

12:e kommentar, skriven , av Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Så snygg klocka! En sådan står högt på min önskelista inför jul!
Hoppas du fick en bra torsdag.
Kramen

Kommentera inlägget här :