Besviken

publicerat i Hälsa, allmänt;
 
Jag såg reklam och school är ju oftast bra annars så jag tog chansen då jag var i ullared att köpa denna manick då jag gillar att hålla på med naglarna.
 
Men det var inte alls som jag trodde, inte alls lätt att fila ner sina naglar, går lika bra med en vanlig fil i mitt tycke allafall. 
 
Nej den får 2 av 5 stjärnor av mig i betyg, min andra fil eller pedikyr för fötter & naglar är bättre , ja ja den får hänge med ju ...
 
Man kan inte alltid veta om den är bra eller inte finns säker folk som är nöjda med den, men vi ställer alla olika krav på det vi köper.
 
Har du köpt denna produkt?
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Susanna:

Hej glömde svara på frågan, nej jag inte instagram eller fb är lite utanför så där =)

Tråkigt, att du inte blev nöjd.. och när man tror att man får någon som ska vara bra..

Kram kram

2:a kommentar, skriven , av Susanna:

Hej glömde svara på frågan, nej jag inte instagram eller fb är lite utanför så där =)

Tråkigt, att du inte blev nöjd.. och när man tror att man får någon som ska vara bra..

Kram kram

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Åååå va trist. Hade tänkt köpa en sån jag me men nu avstår jag.
Kram
Viveka.

4:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Jag har ju fixat mycket med mina naglar själv under åren. Köpt olika hjälpmedel. Manuella sådana har inte varit någon hit.
Den bästa filen är den av glasfiber.
Numera sköter min terapeut om naglarna helt och hållet var sjätte vecka.
Kram och ha en fortsatt fin måndag ♥

5:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Nej, jag har sett den på reklam. Visst ska man vara nöjd med de man köper. Det är ju bra att du varnar de som har tänkt på att köpa denna produkt. Bättre med en hederlig fil. Ha det bra. Kram

Kommentera inlägget här :