Bröstvårtorna

publicerat i Tips, allmänt;
lånad bild 
 
Sommaren kommer inom kort och med den oxå tunnare kläder, ibland kan det vara lite si o så att bröstvårtorna framhävs i vissa kläder mer & ibland utan att man vet om det ....
 
Då kan man dölja dom med dessa enkal nipplescover som jag oxå köpt, mina bröstvårtor lever sitt egna liv efter att jag förminskat dom & inget kan jag göra åt det heller.
 
Skönt att ha dess då ligger runt 100 lappen och kan återanvändas och så klart för dom pengarna. Finns ju saker för det mesta nuförtiden.
 
Har du kanske nåt bra tips?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Sådana är verkligen smarta att användas :-D Kram

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Ingen produkt jag känner att jag har användning av men det är väl olika med det!

Kram

3:e kommentar, skriven , av TantGlad:

Bra det finns grejer att bli hjälpt av. Billigt åxo.
Ha en fin kväll fina du.
Stor KRAM

Kommentera inlägget här :