D som i delad ...

publicerat i allmänt;
 
 
D som i delad tur & det vet ni ju att det är ingen rolig tur alls. Dock finns den ännu i vårt nya schema men jag hoppas den kan släppas någongång.
 
Morgon passet gick bra & jag försöker att låta vänster arm vila så mkt det går, och det är ok ännu. Valborg i dag men det känner jag inte av eftersom man då jobbar ...
 
Men skall äta lite ost i kväll när jag slutar & det är redan 20.00 super skönt...bål ja det får vi se...När vi körde i morse mötte vi den här lilla ..
 
Han ville inte heller flytta sig så vi blev stående an stund på vägen, tur att det inte var rusning ha ha ...men fin är den ju.
 
Hur ser er valborg ut?
 
Trevlig valborg på er alla
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av CAMILLAESI:

kul att morgon passet gick bra

Hoppas att du får en fin valborg

Kram<3

Svar: Tack snälla jadå hemma nu o skönt är det.. hoppas du tar det lugnt med festandet 😃 hoppas du har kul i kväll kram
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Gittan:

Skönt att det gick bra och hoppas kvällen funkar lika bra. Jag har jobbat i hemtjänsten i dag 7-16 och i morgon 7-14 så jag vet vad jag gör. Ingen utgång här i kväll det blir nog tidigt i säng, jag är så trött på kvällen. Ha en skön kväll Kram.

3:e kommentar, skriven , av Ezter:

Vi var på fotboll i eftermiddags, umgicks lite med Yngsta. Ikväll är det Maken och jag, lite rött vin och hemgjord pizza. Morgonrocken har åkt på och Kungen är på TV ;)

Svar: Låter rätt skönt själv har jag sjunkit ner i soffan sen 1 timme sedan ätit ost o kex ☺bara myser nu ❤
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Carina :

Hoppas att du har haft en mysig kväll. Ta hand om dig. Kram :)

5:e kommentar, skriven , av Diana:

Här blev det god middag och brasa kram

6:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Delad tur är hemskt och konstigt att den inte försvinner.
Äta lite ost lät mysigt.

Själv hade jag och Mini en mysig Valborg men någon brasa blev det inte riktigt då dom inte lyckades få den att brinna.

Kram och ha en fin dag!

7:e kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

Här blev det grillning o tv...idag ska vi o äta glass som alltid på 1 maj
Ha en fin dag!

8:e kommentar, skriven , av Ditte:

God mat och dryck och en lugn hemmakväll. Och under dagen njöt vi på balkongen i solen.
Vi kom just från Spanien så orken var inte så stor . Men det blev en trevlig kväll.
Skönt att dina turer gck bra, men man kan ju undra varför den finns. Säkert ekonomiska skäl...
Önskar dig en trevlig första maj.
Kram!

9:e kommentar, skriven , av Znogge:

Jag var på en väldigt trevlig bloggträff :D Så en perfekt Valborg!

Kram och ha en bra start på maj!

10:e kommentar, skriven , av Gunilla:

Låter inte så kul med turerna men skönt att det gick bra. Vilken stolt fågel som spatserar på din fina bild. Tur att det inte var så mycket trafik. Jag tar det bara lugnt hemma med ett glas rosé och jordgubbar. Vårkänslan börjar infinna sig så smått trots det kalla vädret. Önskar dig en skön första maj och soliga kramar från väst:-)

Kommentera inlägget här :