I morgon så

publicerat i allmänt, utlottning;
 
I morgon kommer jag att ha en utlottning av en cool klocka som passar  till det mesta, tiden ja den är viktig och vill du vara med i utlottningen så håll utkik i morgon.
 
Ibland tycker jag det är skoj att ha något som alla kan vara med på sen är det ju inte alla som kan vinna, men ibland har man mer tur än andra.
 
Jag vann på FB trodde jag aldrig men se det gjorde jag, maken vann på tipset  i förrgår ja inga stora summor men några hundra lappar ....
 
Att vinna är roligt fast man kanske inte gör det så ofta, så tveka inte att vara med i min utlottning tisdagen 26 april.
 
Kram 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ezter:

Nej, vinna är man inte van vid!

Svar: nä inte ofta 😊
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Anneli:

Vad roligt med en tävling, ska inte missa den. Jag vinner aldrig men jag kan ju delta i alla fall.
Idag har det varit skitväder, det snöar o snöar o är så kallt så jag sitter med en filt om mig nu, det gör jag aldrig annars. Det är Teddys filt som jag gosar med.
Ha en fin kväll, dröm sött kramar ♥

Svar: Ja här regnar det inte kul alls men vad gör man klart du skall vara med vännen kram sov gott sen ❤
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Sanna:

Va kul med tävling :D

Svar: Ja så titta in imorgon 😊
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Freja:

Klockor har jag samlat på förr om åren, men de senaste åren har jag slutat helt. Det räcker med mobilen. Fast nog lockas jag lite av en snygg döskalleklocka ibland ändå...

5:e kommentar, skriven , av sandra.:

Men så kul :) jag kommer definitivt att kolla in imorgon och delta =) kram

6:e kommentar, skriven , av Petra:

Men spännande med tävling ☺️Kram

7:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Tittar in på morgonkvisten och önskar dig en härlig dag!
Kram

8:e kommentar, skriven , av Diana:

Tävlingar är alltid kul kram

9:e kommentar, skriven , av Jessica Högberg:

Kul med tävlingar😀

Kommentera inlägget här :