Juveler kvinnans bästa vän?

publicerat i Smycken;
 
 
 
Juveler i all form & färg är ju härligt och allt vid olika tillfällen i livet & vid mindre högtider  som i vardagen. Man kanske inte heller alltid går ut på stan för att leta & nätet är mig för ett enkelt sätt att se & hitta bra saker till bra priser oxå.
 
Mina senaste smycken som är så fina , ser ni på bilderna pilgrims vackra örhänge & svalorna  silver som pryder min hals, smyckena hittade jag på en webbsida som erbjuder  massor av fina smycken & till låga priser www.amaze.se
 
Snabb leverans är ju ett stort plus i kanten då jag sällan vill vänta för länge när jag vill ha något...
 
Kika in själv får ni se vad som erbjuds.
 
 
 
Trevlig lördag 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Fina smycken kan man verkligen inte få för många av :D

Önskar dig en trevlig Valborg!

Kram

Svar: Tack detsamma själv jobbar jag delad tur kram å fin valborg ❤
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Biggeros:

Halsbandet med fåglarna är jätte snyggt. Jag har ju så mycket smycken och har designat egna. När ska man hinna med att använda de. Viljan finns där allt för mycket. Trevlig Valborg min fina

Svar: Tack sötnos själv jobbar jag delad tur idag kram ❤
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av sandra.:

Tack söta Eva!
Så himla fina smycken, Har beställt från den sidan jag med :) dem har snabb leverans och snygga smycken, ha en trevlig valborg <3

4:e kommentar, skriven , av Comsi Comsa:


Glad Valborg och kram ♥

5:e kommentar, skriven , av Sanna:

Oh så fina smycken älskade halsbandet.
Ha en fin dag, Kram

6:e kommentar, skriven , av Ditte:

Vackra smycken är alltid välkomna.
Halsbandets fåglar har jag i form av örhängen av Efva Attling i silver och jag tycker verkligen om dem.
Du är bra på att få till det med beställningar från nätet, men jag tycker det är svårt att där se hur det blir i verkligeheten.
Men å andra sidan har jag tid att gå runt i butiker och att titta in i Efva Attlings butik här i stan är så roligt.
Önskar dig en bra helg även om du jobbar.
Stor kram!

7:e kommentar, skriven , av Veiken:

Jag tycker om smycken, men om dom är våra bästa vänner låter jag vara osagt! ;) Det skulle aldrig falla mig in att tacka nej till ett fint smycke. Kramar

Svar: Nej att tacka nej vore dumt 😄hoppas du har det bra ikväll kram ❤
Eva`s blogg

8:e kommentar, skriven , av Ezter:

Trevlig helg trots den delade turen!

9:e kommentar, skriven , av Lindsay:

Jätte fina mamma

10:e kommentar, skriven , av Susanna:

Så fina smycken, tycker de har så mycket fint. är själv dålig på att köpa smycken. Skulle gärna vilja ha mer av de, men som sagt så är det inte ofta jag köper något åt mig själv..

KRAM <3

11:e kommentar, skriven , av petra:

Ja men nu ser jag :) så fina smycken till bra priser;) kram

Svar: ☺☺kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :