Utlottning av en klocka

publicerat i allmänt, utlottning;
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tänkte ha en utlottning av denna klockan som ni ser & lite rolig är den allt med dessa siffror. Att hålla tiden är si och så för oss alla.
 
Jag tex är noga med att komma i god tid, medan min väninna alltid kommer för sent när vi skall ses. Ja orsakerna är många och vissa bara är så.
 
Är tiden viktig för dig? 
 
Kommer du i tid till det du gör?
 
Skriv en kommentar & berätta varför du vill ha denna klockan..torsdag drar jag en vinnare :) 
 
Kram 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av znogge:

Jag är alltid i tid och för mig är det en principsak. Jag tycker det är nonchalant att låta andra människor vänta. Sedan kan det naturligtvis hända saker som man inte rår över men det är en annan sak. För mig är tiden viktig!

Så även om klockans budskap är mot min natur så tycker jag att budskapet är kul och skulle gärna vilja vinna den :D

Kram och ha en bra dag!

2:a kommentar, skriven , av Geddfish:

Jag är alltid i tid. Min mamma var lite dålig på att skicka iväg mig i tid till skolan, och fick tillsägelse av fröken.
Sedan dess är JAG alltid i tid!

Det var en jätterolig och ren klocka med ett annorlunda budskap och den skulle jag gärna vinna!

Kram och fin tisdag ♥

3:e kommentar, skriven , av Marie:

För mig är det viktigt att vara i tid då det ofta "drabbar" andra om man är sen. Man vet ju själv hur irriterad man blir när man får vänta på någon som man bestämt tid med. Superfin klocka som man blir glad av att titta på så jag vill gärna vinna den:-)
Kramiz

4:e kommentar, skriven , av Polly Svensson:

Vilken fin. Klockan är väldigt viktig för mig, utom när jag är på semester. Jag vill ha fasta rutiner annars går jag sönder hahaha. Kram

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Jag är alltid i tid! Klockor samlar jag på och har gjort sedan tonåren och har nog nu ett 15.tal som fungerar och jag byter efter humör. Men jag har några favotiter försås.
Att inte passa tiden om man kommit överens att ses tycker jag inte är så respektfullt mot den man möter. Ibland kan saker inträffa som gör att man är sen, men då kan man oftast meddela det.
Och ska du med ett flyg ett en kryssningsbåt så väntar ju inte den på dig.
Och idag har de flesta fungerande klockor.
Din klocka som du lottar ut är av en modell jag inte har och den är speciell och lite unik så har jag turen att vinna den skulle det vara roligt.
Stor kram!

6:e kommentar, skriven , av Anneli:

Vilken läcker klocka.

Ja det är viktigt att komma i tid o även att andra kommer i tid när dom ska komma hem till mig.

Jag har ingen bra motivering till varför just jag skulle vinna klockan mer än att det skulle vara roligt att få vinna en gång o den är så läcker.

Ha en fin kväll vännen kramar ♥

7:e kommentar, skriven , av Sussi:

Jag hatar att vara sen! Tycker det är lite respektlöst. Försöker alltid vara ute i god tid :)
Jättefin klocka. Den skulle passa väldigt bra på min arm. Den är vit, vilket det mesta av min inredning här hemma är med så den skulle smälta in bra :) Kul med texten och siffrorna som inte sitter riktigt där det ska ;)

Kram

8:e kommentar, skriven , av Sanna:

Vilken cool klocka, jag avskyr att vara försenad, tycker det är så respeklöst mot nån som har satt sin tid till att träffas o så är men sen, så jag är sen snarare för tidig haha :D kram

9:e kommentar, skriven , av Ezter:

Jag vill vara i tid. Jag tycker det är respektlöst att komma för sent, att slösa med andra människors tid! Visst kan det hända saker, som gör att det är omöjligt, men vissa gör det till en principsak att komma för sent!
Klockan är rolig och jag har ingen klocka... (jo, mobilen)

10:e kommentar, skriven , av Sandra:

Åh den var jätte fin :)
jag är med och skulle gärna vilja vinna just för jag inte alltid håller koll på tiden haha, har ju telefonen men pratar oftast i den, så om batteriet dör när man är iväg så har man ju ingen koll liksom!

Kram till dig och så underbart av dig att ha en tävling :)

11:e kommentar, skriven , av Jessica Högberg:

Underbar klocka! Jag änvänder inte ens klocka men DEN vill jag ha. Kanske för att jag gillar allt som är tokigt😉

12:e kommentar, skriven , av Bi:

Är man uppfostrad som jag att komma i tid så blir det katastrof om jag inte gör det för det hör till god hyfs det ! Vilken urläcker klocka den skulle sitta fint på min arm, kram till dig ..

13:e kommentar, skriven , av Lindsay:

Ur läcker klocka och jag älskar min . Snygg nu till sommaren med lite solbränna 😀

14:e kommentar, skriven , av Lindsay:

Ur läcker klocka och jag älskar min . Snygg nu till sommaren med lite solbränna 😀

Kommentera inlägget här :