En dagens ...

publicerat i outfit;
 
I dag är ingen bra dag vad gäller klädval, ibland har jag sånna problem vad jag skall ta på mig, och idag var en sådan dag. Kom ut på gatan och då kändes det inte bra upp igen bytte igen typ 5 ggr ha ha ha
 
Tog det som var lätt orkar inte stå med det mer, haremsbyxor från marknad, poncho från zalando, rosa flipflop från Ilse Jacobsen & solbrillor Jimmy Choo.
 
Skulle tagit bilden på annan plats men selfie pinnen var urladdad he he ja sånt händer, vill ju bjuda på en bra & klar bild :) 
 
Bjuder du på en dagens?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Veiken:

Oups! Jag trodde att jag kommit till Hollywood! Du hade gjort dig bra där! Riktigt snyggt! Kramar

Svar: 😂😂😂😂 ja du gav mig ett gott skratt det behövde jag tack kram
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Geddfish:

Riktigt snyggt! Jag skulle blekna jämfört, haha.
Färger som passar dig perfekt!
Kram

Svar: Tack snälla aja du har väl färggranna fina kläder oxå kram
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Vanessa:

Är rätt dålig på dagens, men borde nog bättra mig lite på det!

Svar: Ja det är kul man kan få tips ❤
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Kajsa Skyman:

Så blir det för mig också, fast din outfit var ju snygg?? :D

Svar: Tack för det ❤ trevlig kväll ❤kram
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av linah:

snygg outfit!! <3

Svar: aow tack snälla 😉😉
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av ullie:

tycker du va jäte söt trots ditt klädval hi hi nä skojar det va jätte fint

usch i bland har man såna dagar. ja hade klänning idag sen bakade ja o smutsade ner hela mej så kan det gå

fin fredag ävnnen kramar

Svar: men tack sötnos kram å fin kväll ❤
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :