En gårdagens ....

publicerat i outfit;
 
 
Jag ser trött ut men bortsett från det så är det gårdagens outfit, svarta loika byxor med dekor fram i guldblixlås, skor nike air, jacka från ellos förra året ...
 
En slapp & skön outfit då jag begav mig till stan i regnväder och ingen handväska tog jag med mig heller, allt i fickorna på jackan.
 
Skönt & bekvämt faktiskt hade en svart halterneck topp under o en rosa kort kofta så maken sa när han hämtade mig på stan är det sorg idag??
 
Nädå bara kände för svart i regnet ha ha 
 
Kram 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vilken fin jacka! Kram

Svar: Tack sötnos kram
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av TantGlad:

Du är sååå fin så. Snygga kläder.

Ha det gott och stor KRAM

Svar: men tack sötnos hi hi fin dag till dig kram ❤
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :