Hej då

publicerat i Allmänt, allmänt;

Ja ett hej då imorse så åkte syrran hem och nu är hon hemma i Skanör igen. Maken och jag tog frukost vid 7.30 sen ner på stranden ...

Fast tui ( fritidsresor) gått ut med att man inte får paxa så gör folk det & det står även på stolarna varför gör man så?

Aja vi hade bra platser men vågorna var höga o kraftfulla det kändes vi har badat hela dagen men vågade inte gå ut för långt. Sen blev det ett dopp i jaccuzin gud så skönt bara jag & mannen.

Är mulet nu men jätte varmt snart ut o äta har bokat en utflykt idag oxå mer om det sen.

Hoppas ni förstår att jag inte kan läsa hos er som annars då jag bloggar från mobilen 🤔

Kram på er ❤

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ezter:

Ha det fortsatt bra!

2:a kommentar, skriven , av Geddfish:

Förstår. Ha det fortsatt bra, kram!

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Det har reserverats solstolar på alla hotell vi bott på genom Fritidsresor trots att det inte har varit tillåtet. Till slut gjorde vi på samma sätt för att få en plats. Tråkigt men så fungerar det... Din syster kom i alla fall hem till fint väder :D

Kram

Svar: Ja jag hörde det ha ha idag är det mulet här men så varmt ha en fin dag kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :