Höstens första ....

publicerat i skor;
 
Har faktiskt klickat hem höstens första sko och egentligen inte min typ av sko, men rätt coola ändå, dottern har köpt dom och jag provade dom & såå sköna. Tamaris var märket & så snyggt med en kortare modell av tajta jeans eller pennkjol, lång grovstickd klänning kanske...
 
Ja på rean så det blev runt 219kr för dom är på rea och sen % på det så dom blev super billiga & finns på ellos. Ja det kommer bli fler köp men inte innan semestern alla fall.
 
Hade ju klickat hem rosa biker boots i min storlek 40 men dock för små, så jag får vänta till vi är hemma igen att beställa för om man behöver returnera dom så skall allt klaffa med tiden och det kanske inte hinns med.
 
Har du köpt något till hösten?
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Geddfish:

Det var jättefina skor, ser SÅ sköna ut! För mig är det viktigt att prova, och det hade du ju gjort.
Neej, du. Inget köpt för hösten. Vill hålla kvar SOMMAREN! Men hösten kommer, obevekligt.
Kram och ha det fint ♥

Svar: Håller med dig men jag köpte dom bara för jag fick dom så billigt...ja jag har inte ens haft semester ha ha skön kväll ps. du följer väl med på resan via bloggen sen till Kreta?❤kramen
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av MartinaOlsson:

sv; tack så mycket! detsamma :)

Kommentera inlägget här :