Koftjacka

publicerat i kläder;
 
Såg den redan i oktober men det stannade där, men fick syn på den i går igen och jag var tvungen att prova den såå snygg och som en jacka liskom.
 
Ett plagg som funkar både vår & höst och jag har en bonus som täcker nästan hela så vi får se om jag köper den. Hade hoppats att den skulle vara på rean men nädå sån tur har vi inte.
 
Mellandagsrean är inget för mig, men om den hade varit på rea hade det varit toppen, men det känns som att det är mest sådant som inte blivit sålt som reas ut. Sen finns det så klart affärer som har riktiga fynd på fina kläder ...
 
Har du gjort något reafynd i år?
 
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ezter:

Nej, jag brukar inte gå på rea. Blir mest irriterad på hur folk river och sliter i allat.

2:a kommentar, skriven , av JoJo:

vilken snygg! :) jag har inte kollat in mellandagsrean alls, men kanske är lika bra så. hahaha xD kram snygging!! <3

3:e kommentar, skriven , av bi:

Ja jag har handlat på mellandagsrean, jättefin koftjacka köp den vetja om din plånbok tillåter 💛👍

4:e kommentar, skriven , av Znogge:

Ja, jag har fyndat en klänning till nyår på MQ. 30% i rabatt var okej och husse fick 50% på sin kavaj.

Gillar du den så köp den!

Kram

5:e kommentar, skriven , av ullie:

Den va riktigt snygg den blir du fin i
ja jätte långvarit brukar det inte bli efter nyår ja tröttnar redan på det röda här Visste ju det så de röda gardinerna åkte aldrig upp i år ens

fin morgon dag vännen kramar

6:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Nej jag går inte på mellandagsrean, alldeles för mycket folk för min smak.

Ha en härlig Torsdag!
Kram

7:e kommentar, skriven , av Marie:

Fin jacka!! ja jag har u köpt ett par Freddy wr up på rean och lite tioppar på 50 % men nuförtiden tycker jag att det är rea hela tiden i alla affärer. Kram och ha en fin dag!

Svar: var inne på att köpa ett par, men läste att dom har fått så mkt kritik för att dom går sönder så fort, man får ta på dom som en strumpa :( för det priset vill man ju att dom skall hålla ..eller vad tycker du? kram på dig
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :