Lördags besök ....

publicerat i allmänt;
 
En bild från gårdagen då det var så fint men kallt väder, men idag är det lördag och jag skall ha besök av min väninna Stina som kommer i eftermiddag, så jag sitter inte ensam i kväll för det är alltid kul med sällskap.
 
Dock var jag så trött i går kväll sovit som en stock i natt, funderar på att ta en powerwalk idag o sen duscha sen åka och handla lite...
 
Får se hur det blir, men oavsett så skall jag handla tänkte köpa varsin räkbakelse till i kväll, kunde ju vara gott. sen lite pepparkakor med mögelost efter.
 
Men ibland är det mkt som är slut i affären särskilt en lördag, sen blir det så mkt bättre ju, efter där kommer en film 100 åringen som klev ut och försvann.
 
Ja det var lite från min lördag ...
 
Hur ser din ut?
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad härligt med en powerwalk och hoppas att du hittar allt gott i affären idag! Kramis

2:a kommentar, skriven , av Geddfish:

Jag har tänkt mig att vara inne. Vila mig i form. Det tröttar att hosta, hesheten är dock bättre.
Så god mat och TV.
Ha det gott och kram ♥

Svar: Din stackare hoppas du snart kryar på dig stor kram ❤❤❤
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Så trevligt med tjejmys 🤗 Du får skynda dig ut och handla de där räkbakelserna innan någon annan tar dem. Ha det mysigt framför "Så mycket bättre och hundraåriga som försvann. Den sistnämnda på bok är kanonbra. Kram

Svar: jag vet jag har sett filmen o läst boken :) kram ha det gott å va rädd om dig
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Comsi Comsa:


Min lördag ser ut ungefär som din förutom räkorna... 😊


Kram ❤

5:e kommentar, skriven , av Marie:

Hej! Idag ska jag få nosa på nästan nyfödd bebis. Så mysigt. Ha en mysig kväll med vänninan😉

6:e kommentar, skriven , av ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag har mest surat och slagit in paket idag. Men vad gör man ^^

7:e kommentar, skriven , av Znogge:

Julklappsinköp på Emporia och IKEA men nu en lugn kväll!

Kram

8:e kommentar, skriven , av sandra.:

så mysigt hoppas ni får det så bra <3 kram

9:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Härblir det oxå så mkt bättre 🌟👍kram

10:e kommentar, skriven , av Ditte:

Har mest vilat mig i form efter gårdagens trevliga kväll.
Hoppas ni har en trevlig kväll.
Och räkbakelse låter gott.
Kram!

11:e kommentar, skriven , av ullie:

Självklart får du komma på fika söta eva :D
tack gulliga du lite sådär me inspirationen just nu igen men men kommer väl

hoppas ni fick nåt gott o äta nu då va musigt me besök
kram kram o vi hörs i morg natti

12:e kommentar, skriven , av Amanda Jona [SPONTAN]:

Härligt med sällskap! :)

13:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Det låter mysigt med besök så du slapp sitta ensam.
Själv hade jag en lugn Lördag.

Kram och ha en fin Söndag!

Kommentera inlägget här :