Mina kompisar just nu

publicerat i allmänt;
 
Nässpray & servetter att snyta sig i är mina vänner just nu och även i natt jag har ju inte sovit så gott som man sällan gör när man är förkyld, men inte så mkt att göra nåt åt.
 
Tisdag & det blir ett gympass rygg & axlar skall jag göra i dag, sen skall jag till stan för att träffa en väninna, maken har en sämre uppgift som skall göras.
 
Han skall tvätta alla väggarna i wc vilket behövs, sen får han åka och byta spegeln vi köpte i går för när den packades upp så var den sänder i ena hörnan mindre skoj.
 
Härligt vinter väder ute :) 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av znogge:

Hoppas förkylningen ger med sig snart för trevligare sällskap kan man ha!

Kram <3

http://www.aretrunt.se/saffranstryffel/

2:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Trist med förkylning,surt. jag blir ju så tokförbannad och bägge barnen grät o den ena blödde så jag skulle även kliva av bussen men min snälla granne var med på bussen o hon klev fram:) han bad om ursäkt men de kör ju som dårar.kramar

3:e kommentar, skriven , av Marie:

Ååh vad man blir trött på att vara sjuk. Peppar peppar så är jag frisk igen och hoppas det håller i sig läääänge!

4:e kommentar, skriven , av Ezter:

Vänner i öden då ;) Krya på dig!

Svar: du menade väl nöden? he he tack det skall jag göra <3
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad duktig du är som orkar träna trots förkylningen och du får krya på dig! Kramis

6:e kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

Krya på dej hälsningar kommer här. Inte kul att vara förkyld....
Här har vi en lugn dag..städat bort allt efter kalaset...Bilder kommer
Blir tv resten av kvällen. Kommer ju Slottsbalen kl 19
HA en fin Kväll
Kram,kram

7:e kommentar, skriven , av Veiken:

Ajdå. Så tråkigt när bassiluskerna får fäste. Hoppas att dom ger sig iväg snart! Krya på dig! Kram

8:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Duktigt jobbat med veckotidningen Eva. Ta det lugnt nu när du är förkyld. Inte roligt 😥😥
Krya på dig min vän

Svar: Jobbat med veckotidningen? Kram
Eva`s blogg

9:e kommentar, skriven , av ajlimullersandvik.blogg.se:

Krya på dig gumman!

10:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Hoppas förkylningen ger med sig.

Kram och ha en fin dag!

11:e kommentar, skriven , av bi:

Hoppas du är på bättringsvägen 💖

Kommentera inlägget här :