Pyjamas & Champagne

publicerat i allmänt;
 
 
Sitter i soffan med datorn i knät & känner ett lugn jag har satt på ugnen och tagit fram det som skall fixs snart & har gjort kryddsmör att lägga på oxfilen när den skall ätas.
 
Har doppat jordgubbar i choklad och dukat upp här hemma vid bordet. Jag har skrivit i min rosa bok sista dagen av året ...jag har pyjamas & kommer fortsätta med det :) för att jag vill!
 
Det haglar GOTT NYTT ÅR överallt, jag har ont i armen av allt klickande ha ha, diskmaskinen är full, och den är den enda som blir det i denna familjen i dag alla fall. Lite vin eller cider o champagne 00.00 
 
Maken skall ju upp i ottan i morgon men så är det med jobb som inte stänger, aja vi skall ha det mysigt ändå. Blir bingolotta 20.00 sen film kanske fram till midnatt :) 
 
Mys på & gott slut & ett gott nytt år 
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ullie:

ja men gud va mysigt det låter me pyjams här är det joggisar nu igen svärmor va trött o har åkt hem o vi sitter här vi var sin dator maken o ja o skatterna där nere hahah vilken romantik o vilket nyår ändå =) ja mysigt har vi

gott nytt år söta fina du <3

Svar: 2min.msn har somnat men inte konstigt jobbat 13 tim he he men nu skall vi skåla sen sova ja vi har det mysigt kram på dig o gott nytt hörs igen nästa år ❤🎉🍾🎈
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Det lät härligt att gå omkring i pyjamas, alldeles perfekt.
Ha nu en fin början på detta nya år.

Varm Kram

Kommentera inlägget här :