Välkommen december

publicerat i allmänt;
 
Då var vi inne i december & 1 december med andra ord, känns lite ovant och var blev november av? hinner ju inte med alls. Gårdagen gick undan med allt fån synundersökning med ett besök hos en kolegga till ett ikea besök ..
 
Var även inne hos skomakaren, men där fick jag tjii för det är ett läder i bootsen som inte går att rengöra utan då riskerar man att dom blir förstörda. Ok så jag ringde till chefen på jensens och då kunde jag köpa nya mot kvitto & att jag lämnar tillbaka mina boots till dem.
 
Nu är det så att den färgen inte finns & ja vissa kan tycka att jag kan använda dom ändå & det kan jag, men jag är pedant med mina skor & fläckar är inte skoj. Så jag får gå in till Ilse Jacobsen och se om det finns samma men i en annan nyans då.
 
Idag blir det träning, skall till bauhause, kanske hitta nån julklapp, får se vad maken känner för denna dag :) 
 
Har du köpt nån julklapp?
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av radhuslivet.se:

Tur att det går att lösa på något vis ändå :) Kram

2:a kommentar, skriven , av Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet :

Månaderna har gått så otroligt fort 😬🎅🏼

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Hoppas du kan få till ett par boots som du tycker om men i värsta fall kanske du kan hitta andra. Bra att Jensens betalar, alltid något.
Jag har köpt julklappar till barnbarnen men vi vuxna ger varandra upplevelser i stället för paket. Känns som vi har det mesta och upplevelser, stora som små, och resor är alltid trevligt och det kan jag inte få för mycket av.
Kram från ett soligt Stockholm.
Önskar dig en trevlig dag!

4:e kommentar, skriven , av znogge:

Klart att du ska ha ett par nya och felfria. Men jag undrar spontant vad Jensens ska med dina gamla till? Se till att du inte använder dem så att du "tjänade" på deras misstag? Oproffsigt tycker jag.'


Ja, några stycken har jag klickat hem :D

Kram <3

5:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Hoppas att ni får en mysig dag och jag är färdig med mina julklappar! :-D Kramis

6:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Jag har köpt 4 av 5 till julklappsspelet. Blir inte så många, så det hinns.
Ha en fin 1 december!
Kram och host och krax!

7:e kommentar, skriven , av Veiken:

Skönt att du kan få nya. Tråkigt om du inte kan hitta exakt det du vill ha.
Vi köper inga julklappar till varandra utan hittar på något roligt istället. Skönt att november är slut och att vi kan ana att ljuset ska komma tillbaka! Kram

8:e kommentar, skriven , av Ezter:

Inte enenda julklapp inköpt :(

Kommentera inlägget här :