Älskar QX

publicerat i Tv, allmänt;
lånad bild
 
Älskar QX galan en gala med mer kärlek & humör får man allt leta efter, i mitt tycke i allfall, och så även i kväll sitter jag spikad framför tv kl 21.30 för att kolla på den på tv4.
 
Men innan dess blir det mello som i dag är i Malmö stad :) låtarna vet jag inget om men å andra sidan så väntar jag till finalen för dessa uttagningarna är lite dryga i mitt tycke.
 
Har pratat i mobil, fick kontakt med en gammal väninna sen många år sedan som hittade mig på FB så vi har lovat att hålla kontakten nu. 
 
Får väl handla hem lite choklad till kvällens höjdpunkt fast jag åt i torsdags men lite kan ju inte skada. På måndag börjar jag mina powerwalk igen och nu är det tuta & köra igen.
 
 
Hur ser er tv kväll ut?
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Geddfish:

Ha en go kväll, du med. Jag har mörk choklad redo här ;) klart man ska ha en lördagskväll med TV.
Kram ♥

2:a kommentar, skriven , av Carina Marianne Holst:

Jag ska ocksá titta pá mello :) Gilade Robins lát förra lördagen :) Kram!

Svar: ja han var bäst tyckte jag med :) kram å skön kväll
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Melodifestivalen och därefter så får vi se...

Kram och trevlig kväll :D

4:e kommentar, skriven , av Sussi:

Facebook är bra på det sättet. Kul att hitta gamla vänner :)
Här blir det också Mello. Sen måste jag gå och lägga mig. Ska upp vid 6 imorgon bitti så QX galan får vara för min del.

Kram

5:e kommentar, skriven , av anneli:

Jag älskar den galan också, dock så missar jag den då tvn är upptagen :S

6:e kommentar, skriven , av Ditte:

Vad trevligt med att hitta igen en vän på facebook!
Jag tittade på "mellon" och var nöjd med de två som fick vidare till final. REsten könds ganska segt även om jag gillade Isas röst.
QX galan har vi sett och vilken fart och fläkt! Härligt!
Kram!

Svar: Låter som en skön kväll visst är QX galan härlig så mkt energi & kärlek ❤sov gott för nu har jag hoppat i säng Kram ❤
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :