Bra & billigt?

publicerat i Skönhet, allmänt;
 
HM har ju kommit ut med nya flaskor nagelack & även läppstift i massor av härliga vår färger som pryder hyllorna i butiken nu, kostar endast 49kr/st 
 
Hittade 2 som jag gärna ville ha så nästa gång jag besöker HM skall jag köpa dom. En instagram följare sa att hon köpt dom & dom var helt ok.
 
Men sen beror det på om man har underlack & överlack då sitter det alltid bättre än om du bara målar lack direkt på naglarna.
 
Men jag får själv se när jag köpt så kommer jag att ge mitt betyg av dessa, för är det bäde bra & billigt så är det ju super ....
 
Använder du under & över lack?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bakom dörr nr. 11:

Fina färger. Jag använder alltid under- och överlack, glänser lite mer tycker jag.
Berätta gärna om de var bra, billigt och bra gillas :)
Önskar dig en fin kväll.
Kram Pia

2:a kommentar, skriven , av Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Ja H&M har många fina färger på lack. Berätta gärna vad du tyckte sedan.
Hoppas du har en bra helg!
Kram fina du

3:e kommentar, skriven , av Anneli:

Vilka härliga färger. Förr målade jag alltid mina naglar, men det gör jag inte längre. Dom växer som ogräs vilket är roligt men dom böjer sig utmed fingrarna, det är visst nåt som hör fibron till. Förr hade jag så snygga naglar, men den tiden är förbi.
Hoppas du mår bra vännen, ha en fin kväll, kramar o dröm sött ♥

4:e kommentar, skriven , av znogge:

Inget av det! Är usel på nagellack och har bara ett! Från dior men jag använder det ytterst sällan...

Kram

5:e kommentar, skriven , av Sanna:

Jag gillar Hm´s lack, tycker dom sitter bra för det priset :D

Svar: Ja jag har hört det så skall oxå köpa på mig ett eller 2 ☺☺skön kväll kram
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av Amanda Jona [SPONTAN]:

Använder alltid över- och underlack när jag målar naglarna, nagellacket sitter så himla mycket bättre då :)

7:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag målar sällan naglarna, kommer på det med några års mellanrum.
Använder då både under och överlack.

Hoppas du får en härlig Söndag med massor av sol.
Kram

8:e kommentar, skriven , av Anonym:

Snygga färger

Kommentera inlägget här :