Drar igång

publicerat i Hälsa, allmänt;
 
 
 
Måndag och en bra dag att köra igång så idag kör jag igång med min träning som legat lite svalt inför op och nu efter kanske blivit 2 pass på 2 veckor ...
 
Men nu skall jag köra 4-5 pass powerwalking har jagb estämt mig för, eftersom jag inte får ta i och inte lyfta så blir det powerwalk & jag trivs med det. Härligt att ta på hörlurarna med musik jag lyssnar på grekiskt och drömma sig bort under tiden.
 
Rensa tankar & bara njuta av att vara ute även om det är kallt, på med vantar,mössa,och bra träningskläder som tål kyla. Blir även en sväng till ikea alla ljus är slut nästan, så skall fylla på lagret.
 
Ljus är ett måste denna tiden på året & det är många av er som håller med mig det vet jag. Skall ta av min stödstrumpa på armarna för jag skall duscha hela kroppen idag och tvätta håret.
 
Kvällen bjuder på 30 grader i februari, mest glad är jag över att maken är ledig och vi kan vara tillsammans, blivit snålt med det nu i 2 veckor då han jobbat nätterna.
 
Hur ser er måndag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av znogge:

Det blir en heldag i gruvan och sedan har jag rejält med rättningsarbete med hem. Så sysslolös kommer jag inte att vara.

Lycka till med träningen och ha en bra start på veckan.

Kram

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

God morgon! Sol och blå himmel men ganska kyligt, bara +14 just nu men det blåser rejält och palmerna är nästan böjda.
Dagen är ännu oplanderad men promenader blir det ju varje dag.
Önskar dig en fin dag och en trevlig promenad.
Kram!

3:e kommentar, skriven , av amanda:


Låter verkligen härligt Eva, din träning med takt på grekiskt musik och bara drömma sig bort !

Önskar dig en fin start på veckan, kram vännen !

4:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Åh det låter helt underbart! Kram

Svar: Det var riktigt skönt ❤kram
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Paulahelenas :

Helt ok måndag här med. Lagat mat o tvättar kläder
Sonen hemma på PRAO o dottern i skolan. Ringt reumsköterskan Ska till läkaren o få cortisonsprutor i händerna kl 9.20. Ingen vattengympa el paraffinbehandling då
Ha en bra måndag
Kram

6:e kommentar, skriven , av Paulahelenas :

Helt ok måndag här med. Lagat mat o tvättar kläder
Sonen hemma på PRAO o dottern i skolan. Ringt reumsköterskan Ska till läkaren o få cortisonsprutor i händerna kl 9.20. Ingen vattengympa el paraffinbehandling då
Ha en bra måndag
Kram

Svar: Aj aja hoppas d går bra kram ❤
Eva`s blogg

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

oh nu längtar man inte alls till sommaren med den bilden :)

Vad är det för op du gjort? (för mig som är ny här)

8:e kommentar, skriven , av Days by Johanna:

oh nu längtar man inte alls till sommaren med den bilden :)

Vad är det för op du gjort? (för mig som är ny här)

Svar: har tagit bort skinn på armarna efter viktnedgång så inget avancerat 😉kram å fin dag till dig vännen ❤
Eva`s blogg

9:e kommentar, skriven , av sandra.:

lycka till med träningen :) hoppas det går bra. och tack snälla du :) ha en bra måndag du med ! Kram

Svar: Ja det gick bra skönt men kallt hi hi sov gott ❤
Eva`s blogg

10:e kommentar, skriven , av Birgitta Jacobsson:

Duktig du är som tränar. Den här måndagen har vi åkt till maspalomas med buss, badat i havet och poolen. Ätit god mat och njutit. Kram.på dig 😆

11:e kommentar, skriven , av Birgitta Jacobsson:

Duktig du är som tränar. Den här måndagen har vi åkt till maspalomas med buss, badat i havet och poolen. Ätit god mat och njutit. Kram.på dig 😆

Svar: Åh va härligt det är du värd kramen ❤
Eva`s blogg

12:e kommentar, skriven , av Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Jag har jobbat nästan hela dagen, sedan blev det tåg till Stockholm.
Nu myser jag på hotellrummet och strax är det dags att sova lite.
Hoppas du får en bra tisdag fina du!
Kram

Svar: Åh va mysigt va kul att resa så ☺ hoppas du får en skön kväll sov gott fina Anna kramen ❤
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :