Härligt att se

publicerat i allmänt;
 
 
Vaknar innan 08.00 tänkte på att det var utlovat soligt idag & då blir man ju glad. Kan dock inte ana om det är sol ute eller inte. Väljer ändå att stiga upp & sitter här nu med mitt kaffe och tv4.
 
Blir inte sittande så länge vid datorn i dag för jag skall ta tag i min träning och få in minst 3 ggr i veckan nu första veckan. För att jag inte varit på gymet är för min korsett och det blir svettigt.
 
Ute har det varit kallt & lite för kallt vilket jag känt av i mina leder. Men jag klär på mig & skall ut idag. Kan inte titta ut för det är is eller imma på alla fönster.
 
Skall träffa en dotter sen i dag och vi skall oxå ut & gå i det fina vädret. Maken är inne extra idag igen, ja så kan det bli när man har brist på folk på sin arbetsplats.
 
Vad hittar ni på denna måndag?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Polly Svensson:

Underbar bild. Det gör du rätt i. Här blir det att ta sig till gymmet. Hoppas du får en bra dag. Kram

2:a kommentar, skriven , av PaulaHelenas:

Fin bild! Här är det soligt idag, men ca -10 grader. Ungdomarna har sportlov!
Inga direkta planer för dagen. Matlagning o så är det Metoject idag också. Mår inte såå bra på eftermiddagen då..
Ha en bra måndag
Kram

3:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Härlig bild! Här syns inte solen än, men den ska komma. Just nu minusgrader och frost, mulet.
Som sagt, jag slappar idag, förutom Gospel till kvällen.
Ha det gott, kram ♥

4:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad härligt och vädret är verkligen underbart! Kram

5:e kommentar, skriven , av znogge:

Jag återvände till livet i saltgruvan och kvällen kommer att behövas för planeringsarbete. Rivstart med andra ord ;-)

Kram och ha en härlig måndag!

6:e kommentar, skriven , av Home2tiny:

Här är det grått och trist väder, men eftersom det blir en dag i sängen är det helt ok. Låter mysigt med en träff med dottern. Ha en fin dag vännen. Kramisar Tina

7:e kommentar, skriven , av Ditte:

Vilken vacker och somrig bild!
Vi var uppe tidigt i morse för att ge oss iväg till Åland, men det var ljust redan före klockan sku hos oss. Strålande väder idag också.
Är nu på ÅLands hav och det är kav lugnt. Så vackert med hav och en knallblå himmel.
Önskar dig en fin måndag.
Kram!

8:e kommentar, skriven , av Susanna:

Härlig bild och här skiner även solen idag, så skönt..känner av även jag med vädret på lederna och har haft en jobbig tid nu då vädret växlar hela tiden.. Idag blir det inte mycket ska ta tag i allt som jag inte fick gjort i helgen och så måste jag iväg och handla för det var bra tomt i kylskåpet. Önskar dig en fin måndag kram

9:e kommentar, skriven , av Sanna:

Va härlig bild, ska också försöka få in minst 3 gympass denna vecka.
Önskar dig en fin Måndag :) kram

10:e kommentar, skriven , av Carina Marianne Holst:

Härligt att träna och kul att träffa dottern.Det skulle vara roligt att ha en dotter :) Kram!

11:e kommentar, skriven , av Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Jag jobbar hemifrån idag. Hoppas kunna sitta ute en stund på lunchen och få lite sol på näsan.
Hoppas du fick en härlig måndag med träning och mys med dottern! Kram

12:e kommentar, skriven , av Ezter:

Jobbat den gråa förmiddagen. Sen lagom tills jag körde och tog ut Rufus kom solen :)

13:e kommentar, skriven , av Anonym:

Fin bild 💖

Kommentera inlägget här :