Mums

publicerat i LCHF, allmänt;
 
Äter ju inte vanligt bröd, inte heller mackor men ibland blir jag sugen så då kan det hända att jag äter, som i fredags tex, då blev det bullar men magen får ont. 
 
Men men i dag åt jag gröt tidigt & kände mig lite hungrig nu efter städat lite, fixat med fotvård och bytt ut alla värmeljus som var slut i lyktorna. Bakade dessa bullar lchf hade allt hemma så 5 st blev det.
 
En mugg kaffe till smaskens kan jag säga, åt 2 resten sparar jag. Mjuka och fina fötter har jag men har fått frossa nu så skall sätta på SEX AND THE CITY  och krypa ner under min nya mysfilt som är super gosig.
 
Maken slutar 18.00 så jag hinner innan jag skall fixa taco till kvällen, men jag har en skön lördag och trivs med att  få gå & lulla i min egen takt & göra lite av varje .....myskläderna sitter på ännu **S**
 
Njut av dagen alla fina 
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marianne:

Men visst måste man få njuta lite då och då. Tänk vad trist livet vore utan dessa små stunder.

Jag försökte vänförfråga dig på FB men misslyckade. Vet inte vad jag gör för fel.
Du får hitta mig om du vill. Marianne Johnsson i Bestorp. Där finns jag.

Hoppas du får en mysig lördagkväll.

Kram

2:a kommentar, skriven , av Gittan:

Det ska jag prova, äter inte heller vanligt bröd bara knäcke. Enda gången är när jag jobbar en fredag och vi får fredagsfika på jobbet. dom bakar så gott bröd i restaurangen med nötter, frön och frukt i. Men jag känner av det. Ha en skön kväll. stor Kram.

Svar: Ja man gör ju det men det är så gott ibland stor kram vännen ❤
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Days by Johanna:

Ser riktigt goda ut bullarna! :)

I skånska bloggare är det blandat med åldrar tror jag :) Och det är det i min inläggsgrupp också :)

4:e kommentar, skriven , av Gunilla:

Ser mumsiga ut :-)Ha en fin söndag. Kram

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Mums

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Mums

Kommentera inlägget här :